Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Δρομολόγηση στους Κεντρικούς Άξονες
#6
(09-06-2013, 09:22 PM)ecoj Έγραψε: Για τις λεωφόρους χωρίς μετρό πιστεύω πως η καλύτερη είναι η Αθηνών. Δηλαδή 2 γραμμές με άριστη συχνότητα και χωρίς αρθρωτά (Α15, Β15) και μάι μέτρια (Γ16) και μία με χάλια (Β16). Κάθε πέντε λεπτά βλέπεις λεωφορείο. Ακόμα και τη Κυριακή παλεύονται τα πράγματα. Κάποια στιγμή συναντάνε τα 845, 750, 731 και πάνε το καθένα στον προορισμό του χωρίς να στοιβαχτεί κανείς πουθενά. Ενώ δεν χρειάζονται αρθρωτά.

Ναι όμως και πάλι όλες αυτές είναι ασυντόνιστες μεταξύ τους. Αν μπορούσες να 'χεις αρθρωτό για Ελευσίνα και Ασπρόπυργο πχ που να είχαν 5λεπτο στην αιχμή και όοολα τα υπόλοιπα να φεύγανε ή να γινόντουσαν τοπικά (πχ του Δάσους στο Στ.Χαϊδάρι, αλλά με γερές συχνότητες) θα την πάλευε η Καβάλας; Μήπως θα την πάλευε και με 12μετρο ανα 5λεπτο; Κατάλαβες, δεν εννοώ για την τοπική κίνηση που μπορεί να φέρει η κάθε μία από τις γραμμές που αναφέρεις(που μπορεί να διοχευτεί και στο μετρό), αλλά για την κίνηση της ίδιας της Λεωφ.Καβάλας!

(09-06-2013, 09:22 PM)ecoj Έγραψε: Για τις λεωφόρους με μετρό θεωρώ πως η Λένορμαν είναι πολύ καλή. Α13 και 12 είναι αρκετά και κάνουν άψογη δουλειά και πάλι δεν χρειάζονται αρθρωτά. Από τότε που κόπηκαν οι ακτινικές και οι πολλοί κορμοί όλα πάνε μια χαρά και η Α13 δεν σπαταλάει αρθρωτά πλέον.

Κι εδώ ισχύει το ίδιο. Απουσία συντονισμού. Αν ήταν μία η γραμμή της Λένορμαν στο 5λεπτο θα ήθελε αρθρωτά ή 12μετρα;

(09-06-2013, 09:22 PM)ecoj Έγραψε: Καλή φάση και η Κηφισίας που εξυπηρετείται αρκετά καλά (Α7, 550) ακόμα και τη νύχτα.

Εδώ είναι η πρώτη ανησυχία μου. Η Κηφισίας έχει το Α7 στο 8λεπτο και το 550 επίσης. Συνδυαστικά πηγαίνει στο 4λεπτο (αν και βέβαια κι αυτά περνάνε ασυντόνιστα) και έχει φυσικά και όλα τα υπόλοιπα που ψιλοβοηθάνε (10/18/19/602/610 κτλ) αλλά επίσης περνάνε όποτε λάχει. Εδώ αν έφευγαν όοοοοολα αυτά κι έμενε ένα αρθρωτό ανα 5λεπτο θα την πάλευε;

(09-06-2013, 09:22 PM)ecoj Έγραψε: Άλλη χάλια περίπτωση η Θηβών που ουσιαστικά το 703 παλεύει μόνο του. Στοίβαγμα, κίνηση, καθυστέρηση κάθε μέρα όλη μέρα.

Τη Θηβών όπως είδες δεν την ανέφερα, τη θεωρώ "ειδική περίπτωση!" Big Grin Αλλά πλην πύκνωσης του 703 δε μπορεί να γίνει κάτι άλλο.

Αυτό που με απασχολεί ιδιαίτερα είναι η Λεωφ.Αλεξάνδρας και η Πατησίων που έχουν πολλές διελεύσεις και πολύ κίνηση. Εκεί δεν ξέρω κατά πόσο ένα 18μετρο στο 5λεπτο θα ταν αρκετό.

(09-06-2013, 09:59 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Το ότι θα έχει το Μετρό, δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να έχει και κάποια καλή επίγεια σύνδεση. Άλλωστε και σήμερα υπάρχει πολύς κόσμος που προτιμά τα Α3/Β3 και Α4 για κέντρο αντί για το Μετρό και ειδικά λόγω φθηνότερου εισιτηρίου και μηνιαίας κάρτας.

Ναι έχεις δίκιο, δεν το έθεσα σωστά. Όλα αυτά που γράφω παίρνουν σα δεδομένο ότι θα εξισωθεί (προς τα κάτω) το εισητήριο του μετρό με τα λεωφορεία και θα είναι ενιαίο, όπως ήταν παλιότερα! Και η τοπική κίνηση (όπου είναι δυνατόν) θα διοχετεύεται στο μετρό! Μ' αυτό το σκεπτικό αναρωτιέμαι για τις κεντρικές λεωφόρους.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Δρομολόγηση στους Κεντρικούς Άξονες - από pvuccino - 09-06-2013, 10:09 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)