Για τις λεωφόρους χωρίς μετρό πιστεύω πως η καλύτερη είναι η Αθηνών. Δηλαδή 2 γραμμές με άριστη συχνότητα και χωρίς αρθρωτά (Α15, Β15) και μάι μέτρια (Γ16) και μία με χάλια (Β16). Κάθε πέντε λεπτά βλέπεις λεωφορείο. Ακόμα και τη Κυριακή παλεύονται τα πράγματα. Κάποια στιγμή συναντάνε τα 845, 750, 731 και πάνε το καθένα στον προορισμό του χωρίς να στοιβαχτεί κανείς πουθενά. Ενώ δεν χρειάζονται αρθρωτά.
Για τις λεωφόρους με μετρό θεωρώ πως η Λένορμαν είναι πολύ καλή. Α13 και 12 είναι αρκετά και κάνουν άψογη δουλειά και πάλι δεν χρειάζονται αρθρωτά. Από τότε που κόπηκαν οι ακτινικές και οι πολλοί κορμοί (Β13, Α14, Β14, 730, 821, 840) όλα πάνε μια χαρά και η Α13 δεν σπαταλάει αρθρωτά πλέον.
Παράδειγμα προς αποφυγή η Βουλιαγμένης. Πολλές ασυντόνιστες γραμμές με μέτρια συχνότητα που περνάνε μαζί ενώ θέλουν και αρθρωτά πολλά.
Καλή φάση και η Κηφισίας που εξυπηρετείται αρκετά καλά (Α7, 550) ακόμα και τη νύχτα.
Άλλη χάλια περίπτωση η Θηβών που ουσιαστικά το 703 παλεύει μόνο του. Στοίβαγμα, κίνηση, καθυστέρηση κάθε μέρα όλη μέρα.
Γενικά θεωρώ πως μια δύο γραμμές με καλή συχνότητα και χωρίς αρθρωτά είναι προτιμότερες από πολλές με μέτριες συχνότητες ή ακόμα χειρότερα μία με μέτρια συχνότητα.
Για τις λεωφόρους με μετρό θεωρώ πως η Λένορμαν είναι πολύ καλή. Α13 και 12 είναι αρκετά και κάνουν άψογη δουλειά και πάλι δεν χρειάζονται αρθρωτά. Από τότε που κόπηκαν οι ακτινικές και οι πολλοί κορμοί (Β13, Α14, Β14, 730, 821, 840) όλα πάνε μια χαρά και η Α13 δεν σπαταλάει αρθρωτά πλέον.
Παράδειγμα προς αποφυγή η Βουλιαγμένης. Πολλές ασυντόνιστες γραμμές με μέτρια συχνότητα που περνάνε μαζί ενώ θέλουν και αρθρωτά πολλά.
Καλή φάση και η Κηφισίας που εξυπηρετείται αρκετά καλά (Α7, 550) ακόμα και τη νύχτα.
Άλλη χάλια περίπτωση η Θηβών που ουσιαστικά το 703 παλεύει μόνο του. Στοίβαγμα, κίνηση, καθυστέρηση κάθε μέρα όλη μέρα.
Γενικά θεωρώ πως μια δύο γραμμές με καλή συχνότητα και χωρίς αρθρωτά είναι προτιμότερες από πολλές με μέτριες συχνότητες ή ακόμα χειρότερα μία με μέτρια συχνότητα.