09-06-2013, 09:16 PM
Τουλάχιστον στη Βουλιαγμένης πιστεύω ότι αυτό μπορεί να εφαρμοστεί άνετα και ειδικά από τον Ιούλιο που θα ανοίξουν οι νέοι σταθμοί.
Με την παρούσα κατάσταση, ακόμα και στην αιχμή μπορεί να τύχει να περάσουν όλα μαζί και μετά για 15' να υπάρχει ένα κενό. Το αποτέλεσμα; Απίστευτος συνωστισμός στις στάσεις και το πρώτο που έρχεται να γεμίζει ασφυκτικά!
Τι θα μπορούσε να γίνει; Α3/Β3 να ενοποιηθούν και να απαλλαγούν οι κορμοί από περιττούς κύκλους και με ενίσχυση των δρομολογίων τους σε συνδυασμό με τοπικοποίηση του Α4 στο στ. Ηλιούπολης και την περικοπή του 154 στο στ. Αλίμου, να εξασφαλίσει οχήματα ώστε να ρίξει τη συχνότητα κάτω από τα 10' και να υπάρχει άψογη εξυπηρέτηση.
Βέβαια, απ' αυτά που γνωρίζουμε μέχρι στιγμής, τίποτα από τα παραπάνω δεν πρόκειται να εφαρμοστεί. Εκτός αν πιέσουμε εμείς προς αυτή την κατεύθυνση...
ΥΓ: Και τα 220/221 έχουν 5-6/λεπτη συχνότητα στην αιχμή.
Με την παρούσα κατάσταση, ακόμα και στην αιχμή μπορεί να τύχει να περάσουν όλα μαζί και μετά για 15' να υπάρχει ένα κενό. Το αποτέλεσμα; Απίστευτος συνωστισμός στις στάσεις και το πρώτο που έρχεται να γεμίζει ασφυκτικά!
Τι θα μπορούσε να γίνει; Α3/Β3 να ενοποιηθούν και να απαλλαγούν οι κορμοί από περιττούς κύκλους και με ενίσχυση των δρομολογίων τους σε συνδυασμό με τοπικοποίηση του Α4 στο στ. Ηλιούπολης και την περικοπή του 154 στο στ. Αλίμου, να εξασφαλίσει οχήματα ώστε να ρίξει τη συχνότητα κάτω από τα 10' και να υπάρχει άψογη εξυπηρέτηση.
Βέβαια, απ' αυτά που γνωρίζουμε μέχρι στιγμής, τίποτα από τα παραπάνω δεν πρόκειται να εφαρμοστεί. Εκτός αν πιέσουμε εμείς προς αυτή την κατεύθυνση...
ΥΓ: Και τα 220/221 έχουν 5-6/λεπτη συχνότητα στην αιχμή.