Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Δρομολόγηση στους Κεντρικούς Άξονες
#1
Ανοίγω εδώ ένα καινούριο θέμα για να μην πλατιάζουμε άλλο στα ήδη υπάρχοντα. Γνωρίζετε καλά τις απόψεις μου για τη δρομολόγηση στους κεντρικούς άξονες. Ότι δηλαδή είναι πολύ καλύτερα να έχουμε μία γραμμή με πολύ καλές συχνότητες, παρά πολλές με «ικανοποιητικές» οι οποίες όμως δε μπορούν να συντονιστούν μεταξύ τους. Όμως επειδή κι εγώ ακόμα το ψάχνω, θέλω να σας κάνω μια ερώτηση: Πιστεύετε πως αν μπορούσαμε να έχουμε σταθερή αιχμή στο 5λεπτο με 18μετρα στους κεντρικούς άξονες θα καλυπτόταν επαρκώς η επιβατική κίνηση; (όταν λέω κεντρικούς άξονες εννοώ την Πατησίων, την Κηφισίας, τη Λεωφ.Αλεξάνδρας, τη Μεσογείων, τη Συγγρού, τη Βασ.Σοφίας, τη Λιοσίων, την Παραλιακή, τη Βουλιαγμένης, τη Θησέως, την Καβάλας και λιγότερο τις Αχαρνών/Λένορμαν/Π.Ράλλη/Ιερά Οδό που έχει πέσει αρκετά η κίνηση τελευταία) Σήμερα διέρχονται πολύ περισσότερα οχήματα, αλλά: ΚΑΝΕΝΑ δεν έχει στην αιχμή 5λεπτο (εκτός του 608 που όμως έρχεται ΗΔΗ γεμάτο από Γαλάτσι και Ζωγράφου/και του Α13 που έχει 6λεπτο) με αποτέλεσμα οι επιβάτες να περιμένουν πολύ παραπάνω από 5 λεπτά και να στοιβάζονται στο πρώτο λεωφορείο/τρόλλεϋ που θα περάσει! (ενώ από πίσω ακολουθούν άλλα 3-4 άδεια) Θα ήταν όμως αρκετή η (σταθερή) διέλευση ενός αρθρωτού ανα 5λεπτο ή θα γινόταν το αδιαχώρητο;
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
Δρομολόγηση στους Κεντρικούς Άξονες - από pvuccino - 09-06-2013, 08:47 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 11 Επισκέπτης (ες)