Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό
Μόλις χθες -περίπου 1 μήνα μετά την επιστολή μου- έλαβα "απάντηση" από τον ΟΑΣΑ για τις αλλαγές που επίκεινται στα ΝΠ, λόγω επέκτασης του Μετρό.
Και φυσικά βάζω τη λέξη "απάντηση" σε εισαγωγικά, διότι αυτό που αναφέρει το απαντητικό έγγραφο είναι ότι "η Υπηρεσία έχει σχεδιάσει μία γενική αναδιάρθωση των λεωφορειακών γραμμών στα Νότια Προάστια". Στην αναδιάρθρωση συμπεριλαμβάνει όμως πέρα από τις τροποποιήσεις (για κάποιες γνωρίζουμε ήδη) και συνενώσεις (μάλλον περί Αλίμου ο λόγος).
Ουσιαστικά δεν αναφέρει τίποτα άλλο σημαντικό, πέρα από το ότι οι αλλαγές θα γνωστοποιηθούν εγκαίρως (φαντάζομαι όπως και στην περίπτωση του Περιστερίου...) με δελτίο τύπου και σχετική ανακοίνωση, ενώ στο τέλος με ευχαριστούν για την επικοινωνία "η οποία βοηθά στον προσδιορισμό των αναγκών και την καταγραφή των προβλημάτων του επιβατικού κοινού".
Τώρα πως προσδιορίστηκαν οι ανάγκες και πως καταγράφηκαν τα προβλήματα, όταν το μόνο που μου απάντησαν είναι ότι αδυνατούν να απαντήσουν, ένας Θεός ξέρει!

Αν και από εδώ μέσα δεν πιστεύω ότι υπάρχει κάποιος κατάλληλος για να δώσει απάντηση (οι αρμόδιοι σιγά μη μπαίνουν σε forum για ν' ακούν τις απόψεις), ωστόσο αδυνατώ ν' αντιληφθώ με ποια λογική να γνωστοποιούνται οι αλλαγές μόνο στις Δημοτικές Αρχές και να μην τίθενται εν γνώσει του επιβατικού κοινού, για να υπάρχει πραγματική διαβούλευση, με κατάθεση προτάσεων που θα συμβάλουν στην εύρυθμη λειτουργία του συγκοινωνιακού δικτύου.
Κατά τύχη, μέσω μίας αναζήτησης στο Google, έπεσα πάνω σε πρακτικά συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Ηλιούπολης το Σεπτέμβρη του '10, όπου είχε συζητηθεί τότε σαν εκτός ημερησίας διάταξης το θέμα της συνένωσης των γραμμών 208/Α4, όπου τότε ένα Δημοτικό Συμβούλιο 30-40 μελών (εκ των οποίων οι περισσότεροι δεν επανεξελέγησαν λίγο καιρό μετά) αποφάσισε παραμονές Δημοτικών Εκλογών να διαφωνήσει με τη συνένωση, χωρίς να καταθέσει κάποια ουσιαστική πρόταση και δίχως να ενημερώσει τους πολίτες και να τους καλέσει να καταθέσουν και αυτοί τις προτάσεις τους. Και εννοείται πως κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου, η οποία βρίσκονταν τότε σε πλήρη εξέλιξη, δεν ακούστηκε κουβέντα από κανέναν για το τι θα γινόταν την 1η Δεκέμβρη με το 208 και το Α4...
Που θέλω να καταλήξω; Στο ότι δε μπορεί να συνεχιστεί αυτή η τακτική του να αποφασίζουν κάποιοι γραφειοκράτες, οι οποίοι μπορεί και να μην έχουν χρησιμοποιήσει ποτέ λεωφορείο στη ζωή τους.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
205 & 207 - από N1Ellinikou - 03-03-2013, 05:31 AM
RE: 205 & 207 - από pvuccino - 03-03-2013, 11:39 AM
RE: 205 & 207 - από nikos1991 - 04-03-2013, 01:45 AM
RE: 205 & 207 - από krikri13 - 04-03-2013, 05:12 PM
RE: Τροποοιήσεις Λεφωρειακών Γραμμών με το Άνοιγμα των Νέων Σταθμών του Μετρό - από marios.ilioupoli - 21-05-2013, 08:14 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με την έλευση του τραμ στον Πειραιά eniakosatesseras 29 27.232 13-11-2021, 12:41 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική Larioupol 39 42.240 10-07-2020, 04:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 5 Επισκέπτης (ες)