16-05-2013, 01:13 AM
(15-05-2013, 11:04 PM)pvuccino Έγραψε: Ωραίος! Βέβαια ακόμα εκκρεμεί το θέμα της έλλειψης χώρου για αφετηρίες, αλλά είδωμεν! Εμένα το ερώτημά μου είναι το εξής: Εντάξει το 114 θα επεκταθεί από το Γκολφ στο Ελληνικό, αλλά το 124; Θα επεκταθεί από Γκολφ ή από Αγ.Τρύφωνα άραγε; Η και τα δύο και θα γίνει κυκλικό;
Το 124 λογικά από Άγιο Τρύφωνα θα πηγαίνει Στ. Ελληνικού μέσω Ιασωνίδου.
Πάντως, πολύ λίγες οι αλλαγές. Με την κατάργηση του 210 θα και χωρίς περαιτέρω αλλαγές θα έχει η Τερψιθέα μόνο το 205 για σύνδεση με το μετρό με μια τραγική συχνότητα 30'-40' στην αιχμή και αν δε τροποποιηθούν τα Β1-101 για Στ. Αλίμου θα μείνει η Γερουλάνου χωρις σύνδεση με μετρό. Το 114 ας ελπίσουμε ότι θα 'χει έστω ανεκτές συχνότητες και όχι ανά 1,5 ώρα και βάλε. Όμως, όσες τοπικές προς Βάρη μείνουν Γλυφάδα (115, 116, 120, 149/170) θα απαξιωθούν πλήρως και θα έχουν μόνο τους επιβάτες από Κόρμπι, Κίτσι, Χέρωμα και Βάρης-Κορωπίου που είναι λίγοι καθώς δεν θα υπάρχει απευθείας σύνδεση με το μετρό. Τέλος, το κουλό της υπόθεσης είναι η πύκνωση του Α1. Κανονικά το Β2 θα 'πρεπε να πυκνώσει επειδή κόβεται το Ε22 στο Ελληνικό.