Στα τρόλεϊ κάποιες γραμμές είναι οκ και κάποιες έχουν πρόβλημα.
Το 3 έχει πρόβλημα όχι λόγω συχνότητας άλλα επειδή δεν στέλνουν όσα αρθρωτά πρέπει. Τελευταία δεν στέλνουν καθόλου.
Το 11 έχει σοβαρό πρόβλημα μιας και δεν μπορεί να πάρει αρθρωτό οπότε τα δωδεκάμετρα είναι λιγότερα από ότι πρέπει με αποτέλεσμα να γίνεται της σαρδέλας. Τα 2 και 4 επίσης θελαν κάτι παραπάνω σε οχήματα άλλα μάλλον η Αττική δεν έχει. Η 5 έτσι και έτσι. Η 21 τα καταφέρνει αν και μπορεί να αργήσει και σε ώρες αιχμής εύκολα. Και η 1 σχετικά την παλεύει. Η 25 αργεί άλλα δεν μαζεύει ιδιαίτερο κόσμο.
10, 12, 13, 14, 15, 24 είναι μια χαρά και δεν έχουν πρόβλημα. Η 6 έχει περισσότερα αρθρωτά από ότι χρειάζεται. Οι 7, 8 είναι χάλια άλλα είπαμε δεν εξυπηρετούν και κανέναν. Σαν συμπέρασμα νομίζω ότι Κόκκινος Μύλος και Αττική έχουν μεγαλύτερο θέμα από το Ρουφ (αυτό το αμαξοστάσιο δεν είναι που έχει ανάμεικτα 6000 με 7000 ).
Το 3 έχει πρόβλημα όχι λόγω συχνότητας άλλα επειδή δεν στέλνουν όσα αρθρωτά πρέπει. Τελευταία δεν στέλνουν καθόλου.
Το 11 έχει σοβαρό πρόβλημα μιας και δεν μπορεί να πάρει αρθρωτό οπότε τα δωδεκάμετρα είναι λιγότερα από ότι πρέπει με αποτέλεσμα να γίνεται της σαρδέλας. Τα 2 και 4 επίσης θελαν κάτι παραπάνω σε οχήματα άλλα μάλλον η Αττική δεν έχει. Η 5 έτσι και έτσι. Η 21 τα καταφέρνει αν και μπορεί να αργήσει και σε ώρες αιχμής εύκολα. Και η 1 σχετικά την παλεύει. Η 25 αργεί άλλα δεν μαζεύει ιδιαίτερο κόσμο.
10, 12, 13, 14, 15, 24 είναι μια χαρά και δεν έχουν πρόβλημα. Η 6 έχει περισσότερα αρθρωτά από ότι χρειάζεται. Οι 7, 8 είναι χάλια άλλα είπαμε δεν εξυπηρετούν και κανέναν. Σαν συμπέρασμα νομίζω ότι Κόκκινος Μύλος και Αττική έχουν μεγαλύτερο θέμα από το Ρουφ (αυτό το αμαξοστάσιο δεν είναι που έχει ανάμεικτα 6000 με 7000 ).