24-04-2013, 07:46 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 24-04-2013, 07:48 PM από marios.ilioupoli.)
Λοιπόν, σήμερα το τσέκαρα αυτό που προτάθηκε για αναστροφή του 109.
Θα πρέπει από τη νησίδα να ξηλωθεί ένα μέρος για να κατασκευαστεί εσοχή, διαφορετικά το λεωφορείο θα πιάνει μία από τις 3 λωρίδες που έχει η Βουλιαγμένης σ' εκείνο το ύψος, κάτι το οποίο θα επιβάρυνε το κυκλοφοριακό (το πρωί στο ρεύμα προς Αθήνα μετά τα Πολυκλαδικά τα αυτοκίνητα πηγαίνουν σχεδόν σημειωτόν).
Παράλληλα, θα πρέπει το φανάρι στο ρεύμα προς Αθήνα της Βουλιαγμένης να μετακινηθεί στο ίδιο ύψος με αυτού για τα αυτοκίνητα που κάνουν δεξιά αναστροφή για να μπουν στον παράδρομο της Β' Εισόδου (κάτω από την έξοδο Ηλιούπολης του Μετρό) και να ανοίξει και παραπάνω η νησίδα.
Αν τίποτα απ' αυτά δεν άλλαζε και υλοποιούνταν η πρόταση για αναστροφή επί της Βουλιαγμένης, τότε θα ήταν απλά μία αποτυχία, γιατί είναι κάτι το ανέφικτο.
Θα πρέπει από τη νησίδα να ξηλωθεί ένα μέρος για να κατασκευαστεί εσοχή, διαφορετικά το λεωφορείο θα πιάνει μία από τις 3 λωρίδες που έχει η Βουλιαγμένης σ' εκείνο το ύψος, κάτι το οποίο θα επιβάρυνε το κυκλοφοριακό (το πρωί στο ρεύμα προς Αθήνα μετά τα Πολυκλαδικά τα αυτοκίνητα πηγαίνουν σχεδόν σημειωτόν).
Παράλληλα, θα πρέπει το φανάρι στο ρεύμα προς Αθήνα της Βουλιαγμένης να μετακινηθεί στο ίδιο ύψος με αυτού για τα αυτοκίνητα που κάνουν δεξιά αναστροφή για να μπουν στον παράδρομο της Β' Εισόδου (κάτω από την έξοδο Ηλιούπολης του Μετρό) και να ανοίξει και παραπάνω η νησίδα.
Αν τίποτα απ' αυτά δεν άλλαζε και υλοποιούνταν η πρόταση για αναστροφή επί της Βουλιαγμένης, τότε θα ήταν απλά μία αποτυχία, γιατί είναι κάτι το ανέφικτο.