23-04-2013, 11:31 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 23-04-2013, 11:41 PM από N1Ellinikou.)
(23-04-2013, 11:09 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: 109: Πως μπορεί να κάνει αναστροφή επί της Βουλιαγμένης;
Έχω την εντύπωση πως μπορεί ενα 12μετρο να κάνει αναστροφή. Εδώ κάνουν αναστροφή στις ρεμίζες της Δάφνης! Αλλά πιστεύω πως θα πρέπει να αλλάξει η ροή της κυκλοφορίας σε Πύρρωνος και παραδρομο Βουλιαγμένης: η Πύρρωνος να γίνει άνοδος και ο παράδρομος να γίνει κάθοδος. Έτσι, το 109 φερ' ειπείν, θα αφήνει το κόσμο στη Πύρρωνος απ' τη πλευρά του σταθμού και θα μαζεύει κόσμο απ' τον παράδρομο, πάλι απ' την πλευρά του σταθμού. Έτσι δεν θα διασχίζουν οι επιβάτες τον δρόμο απέναντι, προκαλώντας συμφόρηση στη κυκλοφορία των αυτοκινήτων.
(23-04-2013, 11:09 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Χ97: Η πρόταση για μεταφορά στον Άγ. Δημήτριο είναι η καλύτερη και θα είναι τρομερό φάουλ του ΟΑΣΑ αν το αφήσει στη Δάφνη που γίνεται κακός χαμός από τις τόσες λεωφορειακές γραμμές.
Ισχύει. Έτσι ένα μεγάλο μέρος της Λ. Βουλιαγμένης θα συνδέεται με το αεροδρόμιο, και η αφετηρία στον Άγιο Δημήτριο δεν θα ενοχλεί κανέναν!
(23-04-2013, 11:09 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Λέω να στείλω κανένα e-mail στον ΟΑΣΑ, μήπως και αντλήσουμε καμία πληροφορία για το τι μέλει γενέσθαι από Ιούνιο στα νότια. Καλή σαν ιδέα;
Σαν ιδεά καλή, αλλά μέχρι το e-mail σου να πρωτοκολληθεί, να δευτεροκολληθεί κλπ κλπ θα περάσει τουλάχιστον τρίμηνο (καταστάσεις πρωτο-κόλου ) . Και μέχρι τότε θα έχουν ανοίξει οι σταθμοί!