23-04-2013, 11:09 PM
(23-04-2013, 05:13 PM)mercedes elbo Έγραψε: Το 109 μπορεί να κάνει άνετα μια αναστροφή στον Στ. Ηλιούπολης επί της Βουλιαγμένης και γλιτώνει ένα 10λεπτο τις ώρες αιχμής. Επίσης, πιστεύω ότι το 216 θα φύγει απ' τον Άγιο Δημήτριο και θα στρίβει κατ' ευθείαν από Βουλιαγμένης Αγίου Κων/νου. Επίσης, και οι δυο διαδρομές είναι μικρές και οι χρόνοι διελευσής τους υπολογίζονται οπότε δεν χρειάζονται Αφετηρία/Τέρμα.
109: Πως μπορεί να κάνει αναστροφή επί της Βουλιαγμένης; Η καλύτερη λύση γι' αυτό είναι από τα φανάρια της Δωδεκανήσου, δεξιά στη Λ. Βουλιαγμένης, αριστερά στην Εθν. Μακαρίου (Γ' Είσοδος Ηλιούπολης), αριστερά στην Πύρρωνος, συνέχεια ευθεία, διέλευση από το Μετρό Ηλιούπολης, στα φανάρια Πύρρωνος/Βουλιαγμένης αριστερά ή αν είναι εύκολο να μπαίνει στον παράδρομο και να έχει ουσιαστικά στάση επιβίβασης εκεί, δεξιά στη Δωδεκανήσου και συνέχεια κανονικά στο Άνω Καλαμάκι.
216: Δεν καταλαβαίνω το λόγο να παραμείνει ως έχει. Στη σημερινή της κατάσταση μόνο πρωί και μεσημέρι κερδίζει κάτι λόγω των μαθητών του ΕΠΑΛ (Πολυκλαδικά) και αν τύχει να βρει κόσμο στις στάσεις της Βουλιαγμένης.
Γιατί να μην τροποποιηθεί ριζικά η διαδρομή της για να ακολουθεί τη Σοφ. Βενιζέλου; Ίσως έτσι γίνει λίγο εμπορική.
Πάντως αν διατηρηθεί όπως είναι, δε νομίζω ότι χρειάζεται αφετηρία/τέρμα. Δεν είναι από τις γραμμές που θα συναντήσουν κάποιο εμπόδιο, με εξαίρεση την πρωινή κίνηση στη Βουλιαγμένης μέχρι το Μετρό.
Χ97: Η πρόταση για μεταφορά στον Άγ. Δημήτριο είναι η καλύτερη και θα είναι τρομερό φάουλ του ΟΑΣΑ αν το αφήσει στη Δάφνη που γίνεται κακός χαμός από τις τόσες λεωφορειακές γραμμές.
Λέω να στείλω κανένα e-mail στον ΟΑΣΑ, μήπως και αντλήσουμε καμία πληροφορία για το τι μέλει γενέσθαι από Ιούνιο στα νότια. Καλή σαν ιδέα;