23-04-2013, 04:39 PM
(23-04-2013, 09:46 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Σε 2-2,5 μήνες από τώρα δε θα χρειάζεται πλέον χώρος στάθμευσης στον Άγιο Δημήτριο.
Η μέση επιβατική κίνηση για το 2012 στο συγκεκριμένο σταθμό ήταν 28.556 επιβάτες/ημέρα. Από τη στιγμή που το Μετρό θα φτάνει έως το Ελληνικό, νομίζω πως η επιβατική κίνηση στο σταθμό του Αγ. Δημητρίου δε θα ξεπερνά τους 10.000 επιβάτες/ημέρα.
Συνεπώς, η κατασκευή χώρου στάθμευσης στην περιοχή πέριξ του σημερινού τερματικού της γραμμής 2 στα νότια είναι καθαρή σπατάλη.
Εδώ ο σταθμός μετεπιβίβασης δίπλα από το Lidl θα καταλήξει περιττός από το καλοκαίρι, με την απομάκρυνση όλων των λεωφορειακών γραμμών. Μόνο η 216 βλέπω να μένει και να καταλήγει τελικά με αφετηρία/τέρμα από κυκλική διαδρομή που έχει σήμερα.
Ο σταθμός αυτός όμως, πέραν του ότι λειτουργικά είναι άρτιος (στέγαστρο, καθίσματα αναμονής, εγγυημένα ελεύθερος από ΙΧ, τροφοδοτικά κλπ.) έκανε πολύ καλή δουλειά από το 2004 μέχρι σήμερα.
Γιατί να καταστεί περιττός; Το 109 που θα πάει; Θα κόβει κύκλους γύρω από το Στ. Ηλιούπολης; Η γνώμη μου είναι ότι πρέπει κάθε γραμμή να έχει στάνταρ ώρες αναχώρησης από αφετηρία και τέρμα, για να μη γίνεται μπάχαλο. Όπου υπάρχουν υποδομές, ας τις εκμεταλλευτούν. Στο κάτω- κάτω, μέχρι να κάνει ένα λεωφορείο το γύρο του Στ. Ηλιούπολης, θα έχει φτάσει Αγ. Δημήτριο.