23-04-2013, 11:40 AM
Μπορεί το Χ97 να μετακομίσει στον Αγ. Δημήτριο. Χώρος θα υπάρχει και ευκαιρία να αποσυμφορηθεί λίγο η Δάφνη.
|
ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 2
|
|
|
| Πιθανά Σχετικά Θέματα... | |||||
| Θέμα: | Συντάκτης | Απαντήσεις: | Προβολές: | Τελευταία Δημοσίευση | |
| ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 4 (υπό κατασκευή) | nikos1991 | 38 | 38.538 |
10-06-2026, 03:34 PM Τελευταία Δημοσίευση: Petroupolimetro |
|
| ΣΤΑΣΥ (πρώην ΗΣΑΠ) - Μετρό - Γραμμή 1 | ecoj | 102 | 116.093 |
24-04-2026, 05:58 PM Τελευταία Δημοσίευση: Crabman |
|
| ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 3 | Cmaniac | 184 | 260.139 |
22-07-2025, 10:54 PM Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos |
|