20-04-2013, 11:22 AM
(20-04-2013, 12:40 AM)mercedes elbo Έγραψε: 054: Καλύτερα θα είναι να σπάσει σε μια τοπική 054 Περισσός-Στ.Άνω Πατησίων και στην παλιά 211 Μεταμορφωση-Ακαδημία αλλά με ταυτόχρονο κόψιμο του 209 που καλύπτεται από τρόλλεϋ ώστε το 211 να βγαίνει ανά 10' στην αιχμή.
Δύσκολο να κοπεί το 209. Έτσι θα μείνει ακάλυπτη η Πλατ.Βαρνάβα που έχει αρκετό κόσμο. Κι επειδή στο σημείο αυτό υπάρχουν αρκετά μεγάλες κλίσεις, καμιά φορά δεν είναι τόσο απλό το να "περπατήσουν 2 στενά πιο κάτω να πάρουν το 4!" Ειδικά για τους πιο ηλικιωμένους. Συν που το 209 σε πάει πολύ πιο γρήγορα κέντρο, από το να μπλέκεις μες στη Ριζάρη, Ευαγγελισμό κτλ. Γι' αυτό πιστεύω αν είναι να κοπεί ένα απ' τα δύο, αυτό πρέπει να 'ναι το 211! (που στο κάτω κάτω υπερκαλύπτεται κι απ' τα 203/204!)
(20-04-2013, 12:40 AM)mercedes elbo Έγραψε: 622/815: Κόψιμο εντελώς.
Το τμήμα του Άνω Γαλατσίου του 622 δε γίνεται να κοπεί εντελώς. Μόνο αν επεκταθεί το 036 πάνω στο ίχνος του τουλάχιστον μέχρι το Πεδίο Άρεως/Βικτώρια. Και το 036 αν με ρωτήσεις, είναι ήδη ΤΕΡΑΣΤΙΟ μακαρόνι! Ειδικά από τότε που έγινε κυκλικό...
(20-04-2013, 12:40 AM)mercedes elbo Έγραψε: Τροποποιήση του 838 ώστε να διέρχεται απ' την διαδρομή του 815 στον Ταύρο και να μην φτάνει ως Κέντρο αλλά ως Στ. Κεραμεικού. Αφετηρία ας έχει στην Κοκκινιά.
Έχω την υποψία πως δε χωράει αφετηρία στην Κοκκινιά. Είναι πολύ στενοί οι δρόμοι!
(20-04-2013, 12:40 AM)mercedes elbo Έγραψε: -Ενίσχυση του 036 ώστε να φτάσει το 10λεπτο τις ώρες αιχμής και να πηγαίνει Ψυχικό πάνω στην διαδρομή του 653 αντί για Κατεχάκη.
Επίσης θα γινόταν πολύ μακαρόνι πιστεύω. Άσε που επειδή υποχρεωτικά στο Παλ.Ψυχικό είναι κυκλικό, πρέπει να 'χει αφετηρία στην Πλ.Κυψέλης! (επίσης δύσκολο) Το 651 μπορεί και σήμερα να κοπεί, άλλωστε με τις συχνότητες που έχει όλοι στο 036 μπαίνουν. Αν και αυτό που θα προτιμούσα προσωπικά είναι να κοπεί το τμήμα της Ν.Φιλοθέης του 036 και να στρίβει κατευθείαν από Κηφισίας στη Μουσών όπως το 140! Έτσι η εξυπηρέτηση των κατοίκων Ψυχικού και Γαλατσίου (που είναι η πλειονόητα των επιβατών) θα γίνει γρηγορότερα, θα αποφευχθούν οι ανόητοι κύκλοι που και τον οδηγό επιβαρύνουν, αλλά και το χρόνο διαδρομής αυξάνουν και θα αποκτήσει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ λόγο ύπαρξης το 651!
(20-04-2013, 12:40 AM)mercedes elbo Έγραψε: 813/856: Τροποποιήση 750 και από την πλευρά της Δάφνης τοπικό με midi για Στ. Άγιο Ιωάννη.
Αυτό θα ήταν καλό αν γινόταν. Όμως για να έχει την οποιαδήποτε πιθανότητα επιτυχίας μια τέτοια γραμμή πρέπει ή να την περάσεις από την οδό Αίνου, (που είναι απελπιστικά στενή ακόμα και για midi) ή να δημιουργηθεί λεωφορειολωρίδα αντίθετης ροής στην Καφαντάρη. (εγώ προσωπικά προτιμώ το δεύτερο, αν και δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό, λόγω καταστημάτων/φορτηγών τροφοδοσίας σ' αυτή τη μεριά του δρόμου) Αν είναι να πηγαίνει το τοπικό μέσω Ηλιουπόλεως, Ηλία Ηλιού και Κασομούλη... φέξε μου και γλύστρησα! Καλύτερα να το πας κέντρο κατευθείαν!