20-04-2013, 12:40 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 20-04-2013, 12:43 AM από mercedes elbo.)
(16-04-2013, 05:49 PM)nikos1991 Έγραψε: Θέμα διακεντρικές:
Βλέποντας οι διακεντρικές τις παρακάτω γραμμές: 054, 224, 227, 608, 622, 732, 813, 815, 856 παρατηρώ:
054: Δεν ξέρω κατα πόσο θα πρέπει να είναι διακεντρική, αφού με τις συχνότητές του δεν έχει μόνιμους πελάτες στο κέντρο. Μεζεύει από τα 2 άκρα προς το κέντρο και αντίθετα. Όσοι είναι στην Πατησίων και πάνε προς Παγκράτι ή Βύρωνα, συνήθως προτιμούν τρόλει, ή κατεβαίνουν Ακαδημίας για να έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν και το 203. Από την άλλη πλευρά δεν ξέρω πολλούς που να μπαίνουν Ευαγγελισμό για να κατέβουν Περισσό.. ή όσοι το κάνουν συνήθως ανεβαίνουν με τρόλεϊ μέχρι την Πατησίων και παίρνουν από εκεί ότι του βολεύει
224: Μαζί με το 15 η γραμμή των δικαστηρίων.Ίσως και γι' αυτό είναι πετυχημένη. Τον κόσμο της τον έχει, οι Καισαριανιώτες μπορεί να μην πάνε στα δικαστήρια, αλλά δεν κάνει σε κανένα σημείο κοιλιά στην επιβατική κίνηση.
227: Δεν θυμάμαι πως προήλθε (ποιο νούμερο ήταν το τοπικό των Πετραλώνων), αλλά δεν θεωρείται σοβαρή διακεντρική γραμμή. Θα μπορούσε και να σπάσει, αλλά δεν το θεωρώ αναγκαίο.
608: Μπορεί να το ενώσαν κατα τύχη με το 222, αλλά έχει γίνει η πιο επιτυχημένη διακεντρική. Σχεδόν έως εντελώς γεμάτο σε όλη τη διαδρομή
622- 815, τραγέλαφος. Φεύγουν μια χαρά στην ώρα τους από Γουδή κι επιστρέφουν δυο - δυο. Ας βάλουν ένα midi για τον κλάδο του Ταύρου μέχρι Κουμουνδούρου και ας μείνει το 622 που έχει λόγω ύπαρξης.
732: Μαζί με το 608 από τα πιο επιτυχημένα. Μαζεύει κόσμο από Αττική και από Λιοσίων - Βάθη προς κέντρο.
813: Το μόνο που κατεβαίνει την Ιπποκράτους (το 230 είναι midi όπως και το σύμπλεγμα 025-6-7) Μαζεύει όσο κόσμο κατεβαίνει στις αφετηρίες πέριξ της Κουμουνδούρου προς κέντρο και Λ. Αλεξάνδρας.
856: Νομίζω πως το μακαρόνι μας παράβρασε. Μπορεί να σπάσει στον Αγ. Ιωάννη απο τη μία και κάπου κοντά στον Κεραμεικό από την άλλη. Στο ενδιάμεσο συνήθως δεν έχει κόσμο.
Τα 224, 227 608 και 732 είναι καλά και έχουν κίνηση στο κέντρο οπότε ας μείνουν ως έχουν.
054: Καλύτερα θα είναι να σπάσει σε μια τοπική 054 Περισσός-Στ.Άνω Πατησίων και στην παλιά 211 Μεταμορφωση-Ακαδημία αλλά με ταυτόχρονο κόψιμο του 209 που καλύπτεται από τρόλλεϋ ώστε το 211 να βγαίνει ανά 10' στην αιχμή.
622/815: Κόψιμο εντελώς. Αν' αυτών προτείνω:
-Δημιουργία μιας νέας 213 Γουδή-Ακαδημία ανά 10'
-Κόψιμο του 914 και τροποποιήση του 838 ώστε να διέρχεται απ' την διαδρομή του 815 στον Ταύρο και να μην φτάνει ως Κέντρο αλλά ως Στ. Κεραμεικού. Αφετηρία ας έχει στην Κοκκινιά. Με κύκλο 80' και 4 οχήματα έχουμε 20' συχνότητα δηλαδή το ίδιο με την σημερινή του 815 και πολύ καλύτερη για το 838. Επίσης, να πάει ένα όχημα για ενίσχυση του 860.
-Ενίσχυση του 036 ώστε να φτάσει το 10λεπτο τις ώρες αιχμής και να πηγαίνει Ψυχικό πάνω στην διαδρομή του 653 αντί για Κατεχάκη. Έτσι μπορούν με ευκολία να κοπούν τα 651-653 και να πάρει περισσότερους επιβάτες το 140 που θα κάνει μόνο του τη σύνδεση Κατεχάκη-Κηφισίας/Ψυχικό.
813/856: Τροποποιήση 750 και από την πλευρά της Δάφνης τοπικό με midi για Στ. Άγιο Ιωάννη.
Επίσης, πιστεύω ότι πρέπει να κοπούν απ' το κέντρο άμεσα τα Β8, Β9, Γ9, Γ10, Α11/Β11, Γ12 και Α13 καθώς καλύπτονται από άλλες γραμμές και το μετρό στους κεντρικούς άξονες.