16-04-2013, 10:43 PM
Πάντως για μένα δεν αρκεί μια διακεντρική να 'χει κόσμο για να πω ότι είναι και σωστή συγκοινωνιακά! (προσέξτε τι λέω: σωστή συγκοινωνιακά, όχι επιτυχημένη!) Θα 'πρεπε να 'σαι τουλάχιστον ηλίθιος για να μην προβλέψεις ότι σ' ένα συνενωμένο 608, μ' αυτές τις συχνότητες, με 18μετρα οχήματα και με τη ΛΑΟΘΑΛΑΣΣΑ του φοιτητόκοσμου στου Ζωγράφου, θα 'χεις λαϊκό προσκύνημα! Όπως επίσης ότι αν αφήσεις μόνο του το 732 για σύνδεση κέντρου-Λιοσίων επίσης θα 'χεις πολύ κόσμο! (είναι ακριβώς σαν το παλιό 024, δεν έχει αλλάξει κάτι!) Αυτό όμως δεν τα κάνει σωστές επλογές! Ούτε σημαίνει πως πρέπει να διατηρηθούν επειδή ΟΛΩΣ ΤΥΧΑΙΩΣ "έπιασαν!"
Για μένα (προσωπική γνώμη καθαρά)σωστή διακεντρική είναι το 3. Μπορεί να μη φτάνει πολύ ψηλά στην Κηφισίας, αλλά συνδέει κεντρική αρτηρία με κεντρική αρτηρία, χωρίς να χώνεται στα στενάκια! Πιστεύετε δηλαδή πως αν είχαμε ενιαίο εισητήριο με το μετρό, θα τους πείραζε πολύ τους φοιτητές του Ζωγράφου να κατεβαίνανε Μέγαρο Μουσικής; Σαφέστατα τώρα που υπάρχει απευθείας σύνδεση με το κέντρο τη χρησιμοποιούν (κι εγώ θα το 'κανα, γιατί να κατεβαίνεις στο μετρό για δυο στάσεις; ) αν όμως αυτή εξέλλειπε θα είχαν τόσο μεγάλο πρόβλημα; Ξέρετε πόσα οχήματα (και δη 18μετρα!) θα εξοικονομούσαμε αν γινόταν κάτι τέτοιο; (γιατί το Γαλάτσι εγώ θεωρώ πως βολεύεται και με 12μετρα, αν γίνουν βέβαια κάποιες αλλαγές που έχω κατά νου) Ξαναλέω, μόνο εαν και εφ' όσον επιστρέψει το ενιαίο εισητήριο ή αν το κάνουν ζωνικό όπως πρότεινε κάποιος! Γιατί φυσικά κι αν υπάρχει σημαντική διαφορά στην τιμή, λίγα πράγματα μπορούν να γίνουν γενικά.
Δεν είναι έτσι, το 224 σχεδόν αδειάζει στον ΟΤΕ και μετά αρχίζει να ξαναγεμίζει από Κάνιγγος. Όσες φορές το 'χω πετύχει στο Πολυτεχνείο, ζήτημα είναι να 'χει μέσα 10 άτομα! Γι' αυτό και πρότεινα να συγχωνευτεί με το τμήμα Πολύγωνο-Κατεχάκη του 140 και να γίνει τοπικό στον ΟΤΕ. Γιατί τα δικαστήρια ΗΔΗ έχουν το 15 που κάνει τη σύνδεση με το κέντρο και μάλιστα πολύ καλύτερα από το 224, μιας που περνά από πιο κεντρικά σημεία! Εκεί που "νικάει" το 224 είναι στην κατά πολύ ταχύτερη σύνδεσή του με την Πατησίων και τον ΗΣΑΠ. (μέχρι να περιμένεις το 15 να βγει από Αλεξάνδρας Πατησίων, το 224 έχει πάει ΟΤΕ κι έχει επιστρέψει 3 φορές!) Επίσης δεν αποκλείεται μια γραμμή όπως αυτή να δημιουργήσει ρεύμα και από τα Δικαστήρια προς το μετρό Κατεχάκη για όσους κατευθύνονται ανατολικά, κάτι που σήμερα με το 140 δε γίνεται. (έχει πολύ αραίες συχνότητες αν θες απλά να πας στο μετρό και μιας και το τέρμα του είναι λίγο παραπάνω, δε νομίζω να το γνωρίζουν και πολλοί!)
Για μένα (προσωπική γνώμη καθαρά)σωστή διακεντρική είναι το 3. Μπορεί να μη φτάνει πολύ ψηλά στην Κηφισίας, αλλά συνδέει κεντρική αρτηρία με κεντρική αρτηρία, χωρίς να χώνεται στα στενάκια! Πιστεύετε δηλαδή πως αν είχαμε ενιαίο εισητήριο με το μετρό, θα τους πείραζε πολύ τους φοιτητές του Ζωγράφου να κατεβαίνανε Μέγαρο Μουσικής; Σαφέστατα τώρα που υπάρχει απευθείας σύνδεση με το κέντρο τη χρησιμοποιούν (κι εγώ θα το 'κανα, γιατί να κατεβαίνεις στο μετρό για δυο στάσεις; ) αν όμως αυτή εξέλλειπε θα είχαν τόσο μεγάλο πρόβλημα; Ξέρετε πόσα οχήματα (και δη 18μετρα!) θα εξοικονομούσαμε αν γινόταν κάτι τέτοιο; (γιατί το Γαλάτσι εγώ θεωρώ πως βολεύεται και με 12μετρα, αν γίνουν βέβαια κάποιες αλλαγές που έχω κατά νου) Ξαναλέω, μόνο εαν και εφ' όσον επιστρέψει το ενιαίο εισητήριο ή αν το κάνουν ζωνικό όπως πρότεινε κάποιος! Γιατί φυσικά κι αν υπάρχει σημαντική διαφορά στην τιμή, λίγα πράγματα μπορούν να γίνουν γενικά.
(16-04-2013, 05:49 PM)nikos1991 Έγραψε: 224: Μαζί με το 15 η γραμμή των δικαστηρίων.Ίσως και γι' αυτό είναι πετυχημένη. Τον κόσμο της τον έχει, οι Καισαριανιώτες μπορεί να μην πάνε στα δικαστήρια, αλλά δεν κάνει σε κανένα σημείο κοιλιά στην επιβατική κίνηση.
Δεν είναι έτσι, το 224 σχεδόν αδειάζει στον ΟΤΕ και μετά αρχίζει να ξαναγεμίζει από Κάνιγγος. Όσες φορές το 'χω πετύχει στο Πολυτεχνείο, ζήτημα είναι να 'χει μέσα 10 άτομα! Γι' αυτό και πρότεινα να συγχωνευτεί με το τμήμα Πολύγωνο-Κατεχάκη του 140 και να γίνει τοπικό στον ΟΤΕ. Γιατί τα δικαστήρια ΗΔΗ έχουν το 15 που κάνει τη σύνδεση με το κέντρο και μάλιστα πολύ καλύτερα από το 224, μιας που περνά από πιο κεντρικά σημεία! Εκεί που "νικάει" το 224 είναι στην κατά πολύ ταχύτερη σύνδεσή του με την Πατησίων και τον ΗΣΑΠ. (μέχρι να περιμένεις το 15 να βγει από Αλεξάνδρας Πατησίων, το 224 έχει πάει ΟΤΕ κι έχει επιστρέψει 3 φορές!) Επίσης δεν αποκλείεται μια γραμμή όπως αυτή να δημιουργήσει ρεύμα και από τα Δικαστήρια προς το μετρό Κατεχάκη για όσους κατευθύνονται ανατολικά, κάτι που σήμερα με το 140 δε γίνεται. (έχει πολύ αραίες συχνότητες αν θες απλά να πας στο μετρό και μιας και το τέρμα του είναι λίγο παραπάνω, δε νομίζω να το γνωρίζουν και πολλοί!)