14-04-2013, 07:50 PM
(14-04-2013, 05:23 PM)mercedes elbo Έγραψε: Η επέκταση του Β2 ως την Γλύφαδα ναι μεν θα 'ταν καλή κίνηση αλλά θα χρειαζόταν και άλλα οχήματα και μεγαλύτερο χρόνο διαδρομής από ένα Ε2 που 90΄ πιστεύω του φτάνουν για όλο τον κύκλο. Όποτε με 6 οχήματα 5 από Β2 και 1 απ' το Ε22 έχουμε συχνότητα ανά 15' στην αιχμή και δεν χάνουμε την εξπρές γραμμή της Συγγρού και της αρχής της Παραλιακής (Παλαιό Φάληρο, Άλιμο).
Μπορεί να γίνει και αυτό. Και το βλέπω και πολύ καλύτερο σαν λύση. Επίσης το νέο Β2 (ή Ε2) θα μπορούσε να έχει κανονικά αφετηρία/τέρμα και όχι κυκλική διαδρομή όπως το σημερινό Β2. Και από τη στιγμή που θα φύγει το Ε22 από τη Σίνα, νομίζω πως δεν υπάρχει και πρόβλημα χωρητικότητας.