14-04-2013, 02:30 AM
(14-04-2013, 01:16 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Θυμάμαι πως συνήθως τα βράδια (μετα τις 21.00) κάνουν την εμφάνισή τους οι ''συρμοί διέλευσης'' (λογικό μιας και κάποιες βάρδιες τότε θα σχολάνε). Οι ώρες που γυρίζω από σχολή είναι κυρίως μεσημέρι-απογευμα, όπου η ροή των συρμών είναι ακόμα πυκνή. Απορώ πως ένας συρμος ''εκτός υπηρεσίας'' μπορεί και μπαίνει σε ένα δίκτυο οπου κινούνται συνεχώς άλλοι συρμοι γεμάτοι. Anyway. Πάντως για να μην είδα συρμό διέλευσης, όντως κάτι θα δοκίμαζαν! Ποιος μπορεί να μπει άλλωστε στο μυαλό της ΣΤΑΣΥ?
Οι "εκτός υπηρεσίας" κυκλοφορούν σε ώρες που υπάρχουν λιγότεροι συρμοί στο δίκτυο. Όταν για παράδειγμα το βράδυ υπάρχει συχνότητα 8-10', μπορεί άνετα ένας συρμός με την καθοδήγηση από το ΚΕΛ να φτάσει στο αμαξοστάσιο χωρίς να υπάρξει πρόβλημα.
Άλλωστε μπορούν και ρυθμίζουν την κυκλοφορία όταν καταλήγουν δύο επιβατικοί συρμοί μαζί με διαφορά 1' ο ένας από τον άλλον στην αιχμή. Σε αυτά θα κολλήσουν...
Πάντως με την τηλεματική το περίεργο δεν είναι μόνο οι "non stop" που εμφανίζει τις τελευταίες ημέρες. Προ καιρού εμφάνιζε μερικές φορές τα μεσημέρια σε κάποιους συρμούς ως τερματικό τα Σεπόλια.
Αλήθεια, στην τηλεματική είναι προγραμματισμένο να εμφανίζονται μόνο τερματικοί (ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ, ΑΓ. ΑΝΤΩΝΙΟΣ, ΣΕΠΟΛΙΑ, ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ) ή και ενδιάμεσοι σταθμοί;