09-04-2013, 05:20 PM
(09-04-2013, 04:38 PM)Citaro Έγραψε: Κάποια στιγμή όμως πρέπει να ληφθεί απόφαση για το τί θα γίνουν αυτές οι γραμμές. Ούτε στο Λυκαβηττό χωράει Σολαράκι ή Νέοπλαν 8μετρο. Να καταργηθούν οι γραμμές είναι δύσκολο (τουλάχιστον το 060 εξυπηρετεί δυσπρόσιτη περιοχή - οι ανηφόρες δεν παλεύονται με τα πόδια, ούτε καν από νεώτερους), από την άλλη όμως τα οχήματα είναι 21 ετών και, ασχέτως χιλιομέτρων, είναι γερασμένα και έχουν ημερομηνία ... λήξης.
Η προχειρότητα όμως του ΟΑΣΑ (και του Ελληνικού Δημοσίου γενικά) θα μας οδηγήσουν, σε 2 - 3 χρόνια, σε κάποια πανάκριβη ειδική παραγγελία, όπως έγινε και το 1992 με τα VanHoolακια, κάτι που αποφεύγει το Αμβούργο στη Γερμανία, που έχει δύο αντίστοιχες γραμμές (47/48 - Τοπικά Bergedorf).
Υπ' όψιν ότι η αντίστοιχη εκεί "ΕΘΕΛ" (Hochbahn) έψαχνε μέχρι πρότινος να συμπράξει με ελληνικούς ορεινούς δήμους, ώστε να μπορέσει να ανανεώσει οικονομικά τα 4-5 οχήματα που θέλουν αυτές οι δύο γραμμές και που είναι ίδιων τοπογραφικών δεδομένων με το Λυκαβηττό. Εκεί, βλέπετε, προνοούν. Τουλάχιστον, ας τους ενημερώσει η ΟΣΥ κάποια στιγμή, ότι επίκειται αντικατάσταση στόλου, ώστε να μπούν σε κοινή παραγγελία και να γλιτώσουν τις ...ειδικές κατασκευές που στοιχίζουν παραπάνω απ' ότι ένα 12μετρο του συρμού.
Όμως έμενα αυτό που προβληματίζει περισσότερο είναι αν αξίζει όντως η αγορά οχημάτων γι' αυτές τις δύο γραμμές που δεν έχουν και κάποια ιδιαίτερη επιβατική κίνηση αρά και οικονομικό όφελος. Ίσως να 'ταν καλύτερο να γίνουν κάποιες τροποποιήσεις στις διαδρομές τους ώστε να μπορούν να διέλθουν τα κανονικά 8μετρα του στόλου.