Αξιολόγηση Θέματος:
  • 10 Ψήφοι - 4 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 2
#56
Στην Ανθούπολη μου είπαν ότι στην αρχή από τις κυλιόμενες έχει μια προειδοποίηση ότι ξεκινάνε αυτόματα. Έχουν αισθητήρα κίνησης; Γιατί αυτό είναι ένα καλό σημάδι πιστεύω ότι το Μετρό αρχίζει να εκσυγχρονίζεται περισσότερο. Διότι δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να λειτουργεί διαρκώς μια κυλιόμενη, τη στιγμή που δεν τη χρησιμοποιεί κανείς.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 2 - από Cmaniac - 16-11-2009, 09:32 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από abc - 07-07-2010, 03:21 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από abc - 06-09-2010, 09:17 AM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από abc - 06-09-2010, 12:33 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 02-01-2013, 07:27 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 02-01-2013, 08:23 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 18-02-2013, 11:42 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 20-02-2013, 11:23 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 14-03-2013, 10:01 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 23-03-2013, 12:50 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 31-03-2013, 05:03 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 03-04-2013, 11:18 AM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 04-04-2013, 11:17 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 07-04-2013, 10:20 AM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από marios.ilioupoli - 07-04-2013, 10:26 AM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 07-04-2013, 10:58 AM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 26-07-2013, 10:51 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 27-07-2013, 12:02 AM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από giegor - 09-09-2013, 03:00 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 09-09-2013, 03:58 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από giegor - 09-09-2013, 05:24 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από nikos1991 - 09-09-2013, 05:38 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από GeorgIrisbus - 09-09-2013, 03:58 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από mercedes elbo - 09-09-2013, 04:07 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από garvanitis - 09-09-2013, 07:44 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 09-09-2013, 07:53 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από garvanitis - 09-09-2013, 09:07 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 09-09-2013, 09:13 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από N1Ellinikou - 09-09-2013, 05:14 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από mercedes elbo - 09-09-2013, 05:42 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από nikos1991 - 09-09-2013, 05:48 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από pvuccino - 14-09-2013, 10:11 AM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από giegor - 09-09-2013, 05:46 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από N1Ellinikou - 09-09-2013, 05:51 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 09-09-2013, 07:06 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από ecoj - 09-09-2013, 07:55 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 09-09-2013, 07:59 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από mercedes elbo - 09-09-2013, 08:28 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 09-09-2013, 08:39 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από nikos1991 - 09-09-2013, 08:55 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 09-09-2013, 09:04 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από mercedes elbo - 09-09-2013, 08:54 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από Pelham Express - 10-09-2013, 10:06 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 11-09-2013, 09:39 AM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από Pelham Express - 11-09-2013, 02:23 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από garvanitis - 13-09-2013, 12:16 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από Pelham Express - 13-09-2013, 12:55 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από garvanitis - 13-09-2013, 01:13 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από mercedes elbo - 13-09-2013, 01:22 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από Pelham Express - 13-09-2013, 01:55 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από nikos1991 - 13-09-2013, 05:07 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από garvanitis - 13-09-2013, 07:21 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από nikos1991 - 13-09-2013, 10:33 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από garvanitis - 13-09-2013, 10:38 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 07-10-2013, 12:53 AM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από ecoj - 11-10-2013, 12:14 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 11-10-2013, 06:40 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 20-11-2013, 12:49 AM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από nikos1991 - 20-11-2013, 03:29 AM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από georgio - 21-11-2013, 03:00 AM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από ecoj - 20-11-2013, 11:12 AM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από georgio - 26-11-2013, 11:44 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 2 - από ecoj - 24-08-2018, 01:19 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 2 - από ecoj - 24-08-2018, 02:50 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 2 - από K.S. - 09-02-2019, 02:12 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 4 (υπό κατασκευή) nikos1991 38 38.531 10-06-2026, 03:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Petroupolimetro
  ΣΤΑΣΥ (πρώην ΗΣΑΠ) - Μετρό - Γραμμή 1 ecoj 102 115.841 24-04-2026, 05:58 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Crabman
  ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 3 Cmaniac 184 259.970 22-07-2025, 10:54 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)