Αξιολόγηση Θέματος:
  • 10 Ψήφοι - 4 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 2
#43
(24-03-2013, 08:45 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Στη διαδρομή που προτείνεις να κάνουν τα λεωφορεία προς Γλυφάδα/Βάρη/Βάρκιζα, σε ένα τμήμα αυτής δεν υπάρχει δρόμος για να περάσει.

Δρόμος υπάρχει κανονικότατα. Το γυμνάσιο που πηγαινα (μιας και είμαι Ελληνικιώτης) είναι πισω απ' τον Βασιλόπουλο, και κάθε μέρα το λεωφορείο του Δήμου μας γύριζε από εκει! Wink
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 2 - από Cmaniac - 16-11-2009, 09:32 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από abc - 07-07-2010, 03:21 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από abc - 06-09-2010, 09:17 AM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από abc - 06-09-2010, 12:33 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 02-01-2013, 07:27 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 02-01-2013, 08:23 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 18-02-2013, 11:42 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 20-02-2013, 11:23 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 14-03-2013, 10:01 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 23-03-2013, 12:50 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από N1Ellinikou - 25-03-2013, 01:03 AM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 31-03-2013, 05:03 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 03-04-2013, 11:18 AM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 04-04-2013, 11:17 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 07-04-2013, 10:20 AM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 07-04-2013, 10:58 AM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 26-07-2013, 10:51 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 27-07-2013, 12:02 AM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από giegor - 09-09-2013, 03:00 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 09-09-2013, 03:58 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από giegor - 09-09-2013, 05:24 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από nikos1991 - 09-09-2013, 05:38 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από GeorgIrisbus - 09-09-2013, 03:58 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από mercedes elbo - 09-09-2013, 04:07 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από garvanitis - 09-09-2013, 07:44 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 09-09-2013, 07:53 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από garvanitis - 09-09-2013, 09:07 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 09-09-2013, 09:13 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από N1Ellinikou - 09-09-2013, 05:14 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από mercedes elbo - 09-09-2013, 05:42 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από nikos1991 - 09-09-2013, 05:48 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από pvuccino - 14-09-2013, 10:11 AM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από giegor - 09-09-2013, 05:46 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από N1Ellinikou - 09-09-2013, 05:51 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 09-09-2013, 07:06 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από ecoj - 09-09-2013, 07:55 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 09-09-2013, 07:59 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από mercedes elbo - 09-09-2013, 08:28 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 09-09-2013, 08:39 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από nikos1991 - 09-09-2013, 08:55 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 09-09-2013, 09:04 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από mercedes elbo - 09-09-2013, 08:54 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από Pelham Express - 10-09-2013, 10:06 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 11-09-2013, 09:39 AM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από Pelham Express - 11-09-2013, 02:23 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από garvanitis - 13-09-2013, 12:16 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από Pelham Express - 13-09-2013, 12:55 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από garvanitis - 13-09-2013, 01:13 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από mercedes elbo - 13-09-2013, 01:22 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από Pelham Express - 13-09-2013, 01:55 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από nikos1991 - 13-09-2013, 05:07 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από garvanitis - 13-09-2013, 07:21 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από nikos1991 - 13-09-2013, 10:33 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από garvanitis - 13-09-2013, 10:38 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 07-10-2013, 12:53 AM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από ecoj - 11-10-2013, 12:14 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 11-10-2013, 06:40 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 20-11-2013, 12:49 AM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από nikos1991 - 20-11-2013, 03:29 AM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από georgio - 21-11-2013, 03:00 AM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από ecoj - 20-11-2013, 11:12 AM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από georgio - 26-11-2013, 11:44 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 2 - από ecoj - 24-08-2018, 01:19 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 2 - από ecoj - 24-08-2018, 02:50 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 2 - από K.S. - 09-02-2019, 02:12 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 4 (υπό κατασκευή) nikos1991 38 38.534 10-06-2026, 03:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Petroupolimetro
  ΣΤΑΣΥ (πρώην ΗΣΑΠ) - Μετρό - Γραμμή 1 ecoj 102 115.862 24-04-2026, 05:58 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Crabman
  ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 3 Cmaniac 184 259.996 22-07-2025, 10:54 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)