20-03-2013, 02:21 AM
(20-03-2013, 02:09 AM)pvuccino Έγραψε: Όταν πετσοκόβουν συνεχώς δρομολόγια κι έχει φτάσει να "σχολάει" ο Προαστιακός στις 8 το βράδυ λες κι είναι ο Εσπερινός, δεν το λέω "απουσία στόχευσης και στρατηγικής!" Το λέω "βαρέσαμε διάλυση και δεν το παραδεχόμαστε!" Κι εννοείται πως είναι χρήσιμο μέσο ο Προαστιακός! Όχι απλά χρήσιμο μέσο, ΔΙΑΜΑΝΤΙ είναι! Και γι' αυτό θυμώνω που τον έχουν καταντήσει έτσι! Όταν η ΜΟΝΗ ανταπόκριση από Αεροδρόμιο προς Αθήνα γίνεται ανα μία ώρα με τον συρμό από Αεροδρόμιο να φτάνει στο ΣΚΑ ΧΧ:40 και το συρμό της Χαλκίδας να φεύγει ΧΧ:41!!! Κι όσοι έχουμε πάει στο ΣΚΑ γνωρίζουμε πολύ καλά πως θες πάνω από 5 λεπτά για να πας από τη μια αποβάθρα στην άλλη! Αυτό ποιος δαιμόνιος εγκέφαλος το σκέφτηκε άραγε;;;
Φωνή βοώντων εν τη ερήμω! Είναι στρατηγική επιλογή κάποιων η πλήρης αποσάθρωση του Προαστιακού, για να πουληθεί έναντι πινακίου φακής. Και αυτό έχει ήδη ξεκινήσει με τα εκδοτήρια εισιτηρίων και συνεχίζουμε...
Δεν είμαι αντίθετος στις ιδιωτικοποιήσεις, αλλά δεν κατανοώ γιατί κάτι να μην παραδοθεί ως "στολίδι" στον χ ή ψ ιδιώτη, αλλά να εξευτελιστεί για να έρθει ο άλλος ως "σωτήρας".
Ο Προαστιακός σήμερα θα μπορούσε να παίζει σημαντικό ρόλο στις μετακινήσεις στην πρωτεύουσα και πέριξ αυτής. Οι επεκτάσεις προς Ραφήνα, Λαύριο, Θήβα, Λουτράκι θα έβαζαν το μέσο ακόμα πιο δυναμικά στο παιχνίδι, αλλά ελλείψει χρημάτων...
