15-03-2013, 12:27 AM
(14-03-2013, 10:45 PM)mercedes elbo Έγραψε: Βασικά τότε που είχαν κλείσει το Δάφνη-Άγιος Δημήτριος είχαν βάλει ειδική γραμμή οπότε δεν νομίζω να υπάρξει πρόβλημα αν αυτή δρομολογηθεί με 18μετρα.Μόνο που ο Αγ. Δημήτριος είχε κλείσει ξημερώματα Σαββάτου προς Κυριακή, κατά τη νυχτερινή λειτουργία του Μετρό. Εκείνες τις ώρες είναι αισθητά μειωμένη η επιβατική κίνηση σε σύγκριση με την υπόλοιπη ημέρα, αν και σημαντική.
Αν χρειαστεί να κλείσει ο σταθμός του Αγίου Δημητρίου, έστω και σε ΣΚ, και με δεδομένο ότι:
1) Όλες οι περιοχές εκατέρωθεν του άξονα της Λ. Βουλιαγμένης έχουν ώς επί το πλείστον τοπικές γραμμές προς το Μετρό του Αγ. Δημητρίου,
2) Οι μόνες γραμμές που φτάνουν έως το σταθμό Δάφνης είναι οι Α3, Β3 και Α4 και
3) Η συχνότητα των γραμμών αυτών ακόμα και με το πρόγραμμα της καθημερινής δεν είναι σχετικά πυκνή (15' συνδυαστικά τα Α3/Β3 και γύρω στα 10-15' το Α4),
τότε αν δεν αφαιρέσουν ένα κάρο οχήματα και επιστρατεύσουν αρκετούς οδηγούς για να δρομολογηθεί έκτακτη γραμμή από Δάφνη έως Αγ. Δημήτριο (απαραιτήτως εξπρές), το χάος δεν το γλιτώνουμε με τίποτα.
Ο ecoj είπε ότι το ΣΚ που έκλεισε ο Αγ. Αντώνιος, στα Α13 και 12 ήταν σαν σαρδέλες και φαντάσου ότι οι δύο αυτές γραμμές έχουν πολύ καλύτερες συχνότητες απ' ότι οι κορμοί της Λ. Βουλιαγμένης (Α3/Β3/Α4).
Πάντως ξαναλέω ότι η τακτική που ακολουθείται σε αυτή την επέκταση του Μετρό εμένα μου προξενεί αρνητική αίσθηση για το μέσο αυτό και μου θυμίζει την εποχή της ανακαίνισης στον ΗΣΑΠ, με τα έργα που δεν τελείωναν ποτέ (για 5η φορά θα κλείσει ο Αγ. Αντώνιος αυτό το ΣΚ).