13-03-2013, 12:35 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 13-03-2013, 12:39 PM από marios.ilioupoli.)
(13-03-2013, 12:06 PM)ecoj Έγραψε: Στα νότια βλέπω Α3 και Β3 να γίνονται μία. Ή να μείνει η μία μέχρι το κέντρο και άλλη στην Αργυρούπολη. Και η Β2 μπορεί να περιοριστεί.Για τα Α3/Β3 συμφωνώ στην ενοποίηση, γιατί θα εκλείψει και η έλλειψη συγχρονισμού που υπάρχει σήμερα, αφού μπορεί να περάσουν με 5' διαφορά το Α3 και το Β3 από τη Βουλιαγμένης και μετά να πρέπει να περιμένεις κανένα 20'+ για να ξαναπεράσει κάποιο.
Delete την 247. 155 στην Αργυρούπολη ή στην Ηλιούπολη ή και delete και πάει το αμαξοστάσιο.
Τα Β2 και 247 ποτέ δεν κατάλαβα τι και ποιον εξυπηρετούν με την αφετηρία στον παλιό Αερολιμένα. Όταν λες για περιορισμό, τί προτείνεις;
Όσο για το 155 θα έλεγα να διατηρηθεί και να πηγαίνει Άλιμο και ας περιοριστούν λίγο τα οχήματα (σήμερα πολλές φορές τυχαίνει να περνάει πιο συχνά από άλλες γραμμές με σημαντικά υψηλότερη επιβατική κίνηση).
(13-03-2013, 02:35 AM)nick busdriver Έγραψε: Το Α4 θα μπορούσε να γίνει τροποποίηση και να πηγαίνει κέντρο συνέχεια απο πλατεία 25ης Μαρτίου, πλατεία ΙΚΑ, πλατεία κανάρια, και οπως πήγαινε το 237 παλιά κέντρο ( θα μπορούσε να πιάνει και την στάση Γ. Ακαδημία στην Δαφνη για το μετρό) και επιστροφή απο Αθήνα οπως το 237 παλιά μεχρι κανάρια και ξανά πλατεία ΙΚΑ, 25ης Μαρτίου, συνέχεια κανονικά οσο για τους καινούριους σταθμούς μετρό!!!Η νέα αυτή διαδρομή του Α4 που προτείνεις θα τραβήξει σίγουρα πολύ κόσμο από τις νέες γειτονιές που θα περνάει. Άλλωστε υπάρχουν πολλοί που παίρνουν το 237 και κατεβαίνουν στη Γυμν. Ακαδημία που περνάνε τα Α3/Β3/Α4 για να πάνε κέντρο.
Ωστόσο, θα πρέπει να έχουμε υπόψιν μας ότι το Α4 είναι η μόνη γραμμή με αξιοπρεπή συχνότητα που διέρχεται από τη Σοφ. Βενιζέλου, έναν από τους κεντρικότερους δρόμους της Ηλιούπολης. Αν δεν αλλάξει ριζικά η διαδρομή του 216 για να κατεβαίνει όλη τη Σοφ. Βενιζέλου από την Αγ. Μαύρα έως το σταθμό του Μετρό, τότε υπάρχει πρόβλημα.
(13-03-2013, 02:35 AM)nick busdriver Έγραψε: ολοι με τα αυτοκίνητα θα πηγαίνουν και και θα γίνεται χαμός απο τα παρκαρισμένα π.χ Μετρό Αιγάλεω!!!Αυτό δυστυχώς θα γίνει. Μένω κοντά στον καινούριο σταθμό του Μετρό στην Ηλιούπολη και στη λεωφ. Βουλιαγμένης και υπάρχει ήδη το πρόβλημα στη στάθμευση στην περιοχή εδώ και χρόνια. Διότι όλοι όσοι μένουν στην Άνω Ηλιούπολη, ειδικά από τότε που κόπηκαν τα 206/237 από το κέντρο, έρχονται και παρκάρουν τα αυτοκίνητά τους στις γειτονιές που είναι δίπλα από τη Βουλιαγμένης για να πάρουν τα Α3/Β3 ή Α4 για κέντρο.
Κάποτε υπήρχε πρόβλεψη για διπλή ανάπλαση του σταδίου της Ηλιούπολης (είναι μόλις ένα τετράγωνο μακριά από το σταθμό), το οποίο αφενός θα ανακαινίζονταν (τότε έπαιζε και η ομάδα στα "σαλόνια" της Β' Εθνικής) και αφετέρου θα κατασκευάζονταν κάτω από αυτό υπόγειος χώρος στάθμευσης. Δεν έγινε ποτέ... (και ούτε πρόκειται να γίνει)