04-03-2013, 11:05 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-03-2013, 11:08 PM από N1Ellinikou.)
Καταρχάς, σας ευχαριστώ όλους θερμά για την ανταπόκρισή σας!
Χαίρομαι κι εγώ που σε βρίσκω!
Ισχλυει πως στα Νοτια Προάστια οι αντίρροπες γραμμές δεν έχουν επιτυχία. Τρανό παράδειγμα τα 149/170. Βέβαια, είναι λογικό να μην λειτουργήσουν όταν εχουν ένα με δύο δρομολόγια την ώρα (το κόβεις καλύτερα ποδαράτο ή με άλλες γραμμές).
Τώρα, όσον αφορά τους πολιτικάντηδες της συμφοράς συμφωνώ μαζί σου! Οι γραμμές κορμοί ΔΕΝ είναι για τα στενά και τα καλντερίμια... Αν θέλει ο κάθε δημογέροντας λεωφορεία στις συνοικίες του, ας νοικιάσει ο κάθε δήμος midiα και να μην επιβαρύνει τον ΟΑΣΑ.
Έστω οτι βρίσκει εφαρμογή το σχέδιο που πρότεινα. Το 210 προσωπικά θα το έβγαζα από την Τερψιθέα. Θα το έβαζα να τερματίζει στο σημερινό τέρμα του 101 στα συνορα Σουρμένων-Γλυφάδας (Θράκης). Απο εκει, αριστερά Πλαπούτα, αριστερά Ιασωνίδου, δεξιά Ριζουντος, Γερουλάνου, Αλίμου, δεξιά Μεγ. Αλεξάνδρου, σταθμος Άλιμος. Νέα ονομασία: 210 ΣΟΥΡΜΕΝΑ - ΣΤ. ΑΛΙΜΟΣ. Με 2 οχήματα πιστεύω πως βγαίνει άνετα. Παράλληλα, θα έκοβα το 101 έως τον σταθμό Άλιμο, με το Β1 να αναλαμβάνει τα Σούρμενα
Για το 124 που γράφεις, βρισκω λογική την πρότασή σου. Δεν ξέρω όμως τι προοπτικές θα έχει, μιας και την θεωρώ λίγο... γαλατάδικη! Καλύτερα να μεινει ως έχει και να ανεβοκατεβαίνει την Γ. Λαμπράκη.
Τέλος συμφωνω με αυτό που λές, το κόψιμο δηλαδή του κυκλου των τοπικών μέσα στη Γλυφάδα.
(04-03-2013, 01:45 AM)nikos1991 Έγραψε: Καλησπέρα,
Κατ' αρχάς χαίρομαι που σε ξαναβλέπω, γιατί είχα καιρό να δω ποστ σου. Εν' συνεχεία συμφωνώ με την πρόταση 205-207, μπας και σπάσουμε αυτή τη γρουσουζιά με τις αντίρροπες γραμμές.
Τέλος προτείνω να μαζευτούμε όλοι όσοι έχουμε χρησιμοποιήσει Α-Β3 και να κάνουμε έρωτα στα μεγάλα μυαλά - τσοπανοδήμαρχους και πολιτευτάδες που αντιμετοπίζουν αυτές τις γραμμές ως τοπικές και τις χώνουν στις συνοικίες τους.
Χαίρομαι κι εγώ που σε βρίσκω!
Ισχλυει πως στα Νοτια Προάστια οι αντίρροπες γραμμές δεν έχουν επιτυχία. Τρανό παράδειγμα τα 149/170. Βέβαια, είναι λογικό να μην λειτουργήσουν όταν εχουν ένα με δύο δρομολόγια την ώρα (το κόβεις καλύτερα ποδαράτο ή με άλλες γραμμές).
Τώρα, όσον αφορά τους πολιτικάντηδες της συμφοράς συμφωνώ μαζί σου! Οι γραμμές κορμοί ΔΕΝ είναι για τα στενά και τα καλντερίμια... Αν θέλει ο κάθε δημογέροντας λεωφορεία στις συνοικίες του, ας νοικιάσει ο κάθε δήμος midiα και να μην επιβαρύνει τον ΟΑΣΑ.
(04-03-2013, 01:45 AM)mercedes elbo Έγραψε: Είναι ωραία η προτασή σου και πιστεύω θα είναι εξυπηρετική όμως θα πρέπει το 207 να ανεβαίνει από Γρ. Λαμπράκη γιατί θα μείνει κενό εκεί. Όμως, αυτη η πρόταση είναι σχετικά δαπανηρή καθώς με κάθε γραμμή ανά 15' με κύκλο 60' είναι σύνολο 8 οχήματα. Σήμερα έχουμε 205/207: 3 οχήματα και άλλα 3 το 210 δηλαδή σύνολο 6 που δεν φτάνουν άμα δεν πάρουμε από αλλού. Γι' αυτό προτείνω το 124 αντί να πηγαίνει στον Άγιο Τρύφωνα να κάνει τον κύκλο της Τερψιθέας και από 'κει Ιασωνίδου και Τέρμα Στ. Ελληνικού. Με συνολικό κύκλο 80' και συχνότητα ανά 10' θέλουμε 8 οχήματα και έχουμε ήδη 6 από 205/207, 210 και 3 πρωί-2 μεσημέρι του 124. Βέβαια αυτή η πρόταση προϋποθέτει την διατήρηση ως έχουν των Α3/Β3 αλλά όμως δίνουμε πολύ καλή συχνότητα δρομολογίων στην Τερψιθέα, στο Πυρνάρι και γενικότερα σε μεγάλο μέρος της Άνω Γλυφάδας καθώς και γρήγορη πρόσβαση στο μετρό. Τέλος, πρέπει να κοπεί ο κύκλος γενικά στα τοπικά στην κατέυθυνση προς Άνω Γλυφάδα: Σάκη Καράγιωργα-Διαδόχου Παύλου-Αύρας-Ποσειδώνος και να πηγαίνουν κατευθείαν από Λαζαράκη-Ναπ. Ζέρβα με μεταφορά της στάσης Πλ. Γλυφάδας λίγο πιο πάνω καθώς όλα τα λεωφορεία γι' αυτο τον κύκλο χάνουν 5 λεπτά χωρίς λόγο.
Έστω οτι βρίσκει εφαρμογή το σχέδιο που πρότεινα. Το 210 προσωπικά θα το έβγαζα από την Τερψιθέα. Θα το έβαζα να τερματίζει στο σημερινό τέρμα του 101 στα συνορα Σουρμένων-Γλυφάδας (Θράκης). Απο εκει, αριστερά Πλαπούτα, αριστερά Ιασωνίδου, δεξιά Ριζουντος, Γερουλάνου, Αλίμου, δεξιά Μεγ. Αλεξάνδρου, σταθμος Άλιμος. Νέα ονομασία: 210 ΣΟΥΡΜΕΝΑ - ΣΤ. ΑΛΙΜΟΣ. Με 2 οχήματα πιστεύω πως βγαίνει άνετα. Παράλληλα, θα έκοβα το 101 έως τον σταθμό Άλιμο, με το Β1 να αναλαμβάνει τα Σούρμενα
Για το 124 που γράφεις, βρισκω λογική την πρότασή σου. Δεν ξέρω όμως τι προοπτικές θα έχει, μιας και την θεωρώ λίγο... γαλατάδικη! Καλύτερα να μεινει ως έχει και να ανεβοκατεβαίνει την Γ. Λαμπράκη.
Τέλος συμφωνω με αυτό που λές, το κόψιμο δηλαδή του κυκλου των τοπικών μέσα στη Γλυφάδα.