Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό
#93
(03-03-2013, 05:31 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Με το άνοιγμα του σταθμού του Ελληνικού, πιστεύω πως οι γραμμές 205 και 207 πρέπει να επανασχεδιαστούν και να προσαρμοστούν με τις νέες ανάγκες των γύρω περιοχών. Έτσι λοιπόν, προτείνω οι γραμμές αυτές να γίνουν αντίρροπες. Και οι δύο γραμμές θα έχουν την αφετηρία τους στο Γκόλφ Γλυφάδας και θα έχουν μια συχνότητα 15-25 λεπτών έκαστη.

Το 205 θα ξεκινά από Γλυφάδα, θα περνά από Ευρυάλη για να καταλήξει στο σταθμό του Ελληνικού. Από εκεί, μέσω της Ιασωνίδου θα ανεβαίνει έως την Τερψιθέα για να κατέβει ξανά στο κέντρο της Γλυφάδας μέσω ενός τμήματος του Καραχάλιου. Νέα ονομασία: 205 ΓΛΥΦΑΔΑ - ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ - ΤΕΡΨΙΘΕΑ

Το 207 θα ξεκινά από Γλυφάδα και από το τμήμα του Καραχάλιου θα ανεβαίνει έως τη Τερψιθέα. Από εκεί, μέσω της Ιασωνίδου θα καταλήγει στο σταθμό του Ελληνικού και μέσω Ευρυάλης, θα συνεχίζει για Γλυφάδα. Νέα ονομασία: 207 ΓΛΥΦΑΔΑ - ΤΕΡΨΙΘΕΑ - ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ

Σας παραθέτω και έναν πρόχειρο χάρτη, για να έχετε και μια οπτική εικόνα της σκέψης μου:

http://www.scribblemaps.com/maps/view/OGd5SVeZB3

Από την πρόταση αυτή επιτυγχάνονται τα εξής:
1. αναβαθμίζονται οι δυο γραμμές αυτές και αποκτούν πραγματικό λόγο ύπαρξης
2. σύνδεση σταθμού μετρό Ελληνικού με Γλυφάδα και Τερψιθέα
3. σύνδεση συνοικίας Σουρμένων με Γλυφάδα και Τερψιθέα
4. σύνδεση Τερψιθέας, Ευρυάλης και Καραχάλιου με το κέντρο του Δήμου Γλυφάδας
5. οι συνοικίες της Ευρυάλης και του Καραχάλιου (τμήμα του) αποκτούν αξιόπιστη σύνδεση με σταθμό μετρο και με το κέντρο της Γλυφάδας. (παράλληλα το Β3 καταργείται και το Α3 θα πηγαίνει κατευθείαν στη Γλυφάδα μέσω της Σάκη Καράγιωργα)

Περιμένω τα σχόλιά σας.
Είναι ωραία η προτασή σου και πιστεύω θα είναι εξυπηρετική όμως θα πρέπει το 207 να ανεβαίνει από Γρ. Λαμπράκη γιατί θα μείνει κενό εκεί. Όμως, αυτη η πρόταση είναι σχετικά δαπανηρή καθώς με κάθε γραμμή ανά 15' με κύκλο 60' είναι σύνολο 8 οχήματα. Σήμερα έχουμε 205/207: 3 οχήματα και άλλα 3 το 210 δηλαδή σύνολο 6 που δεν φτάνουν άμα δεν πάρουμε από αλλού. Γι' αυτό προτείνω το 124 αντί να πηγαίνει στον Άγιο Τρύφωνα να κάνει τον κύκλο της Τερψιθέας και από 'κει Ιασωνίδου και Τέρμα Στ. Ελληνικού. Με συνολικό κύκλο 80' και συχνότητα ανά 10' θέλουμε 8 οχήματα και έχουμε ήδη 6 από 205/207, 210 και 3 πρωί-2 μεσημέρι του 124. Βέβαια αυτή η πρόταση προϋποθέτει την διατήρηση ως έχουν των Α3/Β3 αλλά όμως δίνουμε πολύ καλή συχνότητα δρομολογίων στην Τερψιθέα, στο Πυρνάρι και γενικότερα σε μεγάλο μέρος της Άνω Γλυφάδας καθώς και γρήγορη πρόσβαση στο μετρό. Τέλος, πρέπει να κοπεί ο κύκλος γενικά στα τοπικά στην κατέυθυνση προς Άνω Γλυφάδα: Σάκη Καράγιωργα-Διαδόχου Παύλου-Αύρας-Ποσειδώνος και να πηγαίνουν κατευθείαν από Λαζαράκη-Ναπ. Ζέρβα με μεταφορά της στάσης Πλ. Γλυφάδας λίγο πιο πάνω καθώς όλα τα λεωφορεία γι' αυτο τον κύκλο χάνουν 5 λεπτά χωρίς λόγο.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
205 & 207 - από N1Ellinikou - 03-03-2013, 05:31 AM
RE: 205 & 207 - από pvuccino - 03-03-2013, 11:39 AM
RE: 205 & 207 - από nikos1991 - 04-03-2013, 01:45 AM
RE: 205 & 207 - από krikri13 - 04-03-2013, 05:12 PM
RE: Τροποοιήσεις Λεφωρειακών Γραμμών με το Άνοιγμα των Νέων Σταθμών του Μετρό - από mercedes elbo - 04-03-2013, 01:45 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με την έλευση του τραμ στον Πειραιά eniakosatesseras 29 27.146 13-11-2021, 12:41 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική Larioupol 39 42.046 10-07-2020, 04:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 45 Επισκέπτης (ες)