Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό
#89
(03-03-2013, 03:11 AM)mercedes elbo Έγραψε: Γενικότερα εκτός από ανώφελο είναι και ανέφικτο να συντονιστούν καθώς η διαδρομή μέσω Κάτω Ηλιούπολης κάνει περισσότερη ώρα απ' ότι από Βουλιαγμένης. Γι' αυτό και είχα προτείνει να φύγει το 154 από Αργυρούπολη και να ενισχυθεί το Α4 ως τοπικό τόσο ώστε να καλύψει το κενό του 154 και να υπάρχει ενιαία συχνότητα. Η απόσταση από Γεωργίου Παπαδρέου μέχρι Βουλιαγμένης είναι 2 στασεις, 600 μέτρα δηλαδή μάξιμουμ 300 μέτρα περπάτημα για να πας ή Βουλιαγμένης ή Γεωργίου Παπανδρέου.

Συμφωνώ απόλυτα. Το να μείνουν ακάλυπτες δυο στάσεις δεν είναι και μεγάλη ζημιά.

Προσωπικά, θα πρότεινα το Α4 να μετονομαστεί σε έναν αριθμό τριψήφιο και να κοπεί μέχρι τον Σταθμό Ηλιούπολης: πχ 150 ΤΕΡΨΙΘΕΑ - ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ

Το 154 θα πρότεινα να κοπεί στον Σταθμό Ελληνικού και να επεκταθεί έως Άνω Βούλα (διαδρομή: Άνω Βούλα > Γούναρη > αριστερά Ιασωνίδου > απέναντι Ελ. Βενιζέλου). Νέα ονομασία: 154 ΑΝΩ ΒΟΥΛΑ - ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟ
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Τροποοιήσεις Λεφωρειακών Γραμμών με το Άνοιγμα των Νέων Σταθμών του Μετρό - από N1Ellinikou - 03-03-2013, 04:17 AM
205 & 207 - από N1Ellinikou - 03-03-2013, 05:31 AM
RE: 205 & 207 - από pvuccino - 03-03-2013, 11:39 AM
RE: 205 & 207 - από nikos1991 - 04-03-2013, 01:45 AM
RE: 205 & 207 - από krikri13 - 04-03-2013, 05:12 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με την έλευση του τραμ στον Πειραιά eniakosatesseras 29 27.232 13-11-2021, 12:41 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική Larioupol 39 42.240 10-07-2020, 04:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 25 Επισκέπτης (ες)