03-03-2013, 03:11 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 03-03-2013, 03:12 AM από mercedes elbo.)
(03-03-2013, 02:58 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Συμφωνώ απόλυτα. Στις τοπικοποιημένες γραμμές είναι ανώφελο να μη φτάνει μέχρι τον πρώτο σταθμό που συναντά, αλλά να συνεχίζει. Γιατί είναι αναμενόμενο ότι αυτός που θέλει να μπει στο Μετρό, στον πρώτο σταθμό που θα βρεθεί στο δρόμο του θα προτιμήσει να πάρει το Μετρό, παρά να μείνει στο λεωφορείο για να φτάσει στον επόμενο.
Και πάνω σ' αυτό είναι και ο δικός μου ενδοιασμός σε απόψεις που διατυπώθηκαν για να πάει το 154 στο στ. Ηλιούπολης και όχι στο στ. Αλίμου. Στη στάση κοντά στο στ. Αλίμου όλος ο κόσμος θα κατεβαίνει και οι λιγοστοί που θα μένουν θα είναι αυτοί που θα θέλουν να κατέβουν κάπου ενδιάμεσα. Άρα θα είναι ανώφελο να πάει το 154 στην Ηλιούπολη μόνο και μόνο για συνδυασμό με το Α4 λόγω κοινής διαδρομής στην Κύπρου.
Γενικότερα εκτός από ανώφελο είναι και ανέφικτο να συντονιστούν καθώς η διαδρομή μέσω Κάτω Ηλιούπολης κάνει περισσότερη ώρα απ' ότι από Βουλιαγμένης. Γι' αυτό και είχα προτείνει να φύγει το 154 από Αργυρούπολη και να ενισχυθεί το Α4 ως τοπικό τόσο ώστε να καλύψει το κενό του 154 και να υπάρχει ενιαία συχνότητα. Η απόσταση από Γεωργίου Παπαδρέου μέχρι Βουλιαγμένης είναι 2 στασεις, 600 μέτρα δηλαδή μάξιμουμ 300 μέτρα περπάτημα για να πας ή Βουλιαγμένης ή Γεωργίου Παπανδρέου.