03-03-2013, 02:58 AM
(03-03-2013, 01:41 AM)mercedes elbo Έγραψε: Τότε ποιο είναι το νόημα να επεκτείνεται το μετρό? Το σωστό είναι οι γραμμές αφού φτάσουν στον πρώτο σταθμό που συναντόυν στην διαδρομή τους να αναστρέφουν ώστε να γίνεται εξοικονόμηση πόρων. Και στο κάτω κάτω πόσοι θα θέλουν να πάνε κάπου ενδιάμεσα δυο, τρεις πάντως όχι παραπάνω και η απόδειξη ήταν το 171 που μέχρι το 2008 πήγαινε Δάφνη ενώ είχε ανοίξει ο Άγιος Δημήτριος και πήγαινε κυριολεκτικά άδειο.Συμφωνώ απόλυτα. Στις τοπικοποιημένες γραμμές είναι ανώφελο να μη φτάνει μέχρι τον πρώτο σταθμό που συναντά, αλλά να συνεχίζει. Γιατί είναι αναμενόμενο ότι αυτός που θέλει να μπει στο Μετρό, στον πρώτο σταθμό που θα βρεθεί στο δρόμο του θα προτιμήσει να πάρει το Μετρό, παρά να μείνει στο λεωφορείο για να φτάσει στον επόμενο.
Και πάνω σ' αυτό είναι και ο δικός μου ενδοιασμός σε απόψεις που διατυπώθηκαν για να πάει το 154 στο στ. Ηλιούπολης και όχι στο στ. Αλίμου. Στη στάση κοντά στο στ. Αλίμου όλος ο κόσμος θα κατεβαίνει και οι λιγοστοί που θα μένουν θα είναι αυτοί που θα θέλουν να κατέβουν κάπου ενδιάμεσα. Άρα θα είναι ανώφελο να πάει το 154 στην Ηλιούπολη μόνο και μόνο για συνδυασμό με το Α4 λόγω κοινής διαδρομής στην Κύπρου.