03-03-2013, 01:41 AM
(02-03-2013, 02:57 AM)pvuccino Έγραψε: Εγώ πιστεύω ότι υπάρχει μια λογική στον Ελαιώνα και στο Περιστέρι. Αυτός που όπως είπες θα έρχεται από Αγία Βαρβάρα/Νίκαια μπορεί να κατεβαίνει στην Αγία Μαρίνα για να πάρει το μετρό, αλλά δεν μπορείς να αποκόψεις τις τοπικές γραμμές από το κέντρο του Αιγάλεω, που είναι σημαντικότατος πόλος της Δυτικής Αθήνας. Κι ούτε γίνεται κάποιος που πάει από Χαϊδάρι στο Αιγάλεω να μπαίνει στο μετρό για μία στάση. Άρα οι περισσότερες γραμμές θα πρέπει να συνεχίσουν να πηγαίνουν Αιγάλεω. (ή έστω οι πιο κοντινές από Αγ.Βαρβάρα/Κορυδαλλό/Χαϊδαρι) Κι επειδή στο Αιγάλεω δεν υπάρχει χώρος για σταθμό μετεπιβίβασης, ο κοντινότερος σταθμός είναι ο Ελαιώνας. Ομοίως και στο Περιστέρι. Δε μπορεί το τοπικό της Χρυσούπολης να κάνει τέρμα στη Θηβών. Πρέπει να φτάνει μέχρι το δημαρχείο τουλάχιστον! Αλλά στο Περιστέρι μου κάνει εντύπωση που είχαν κανονίσει σταθμό μετεπιβίβασης, γιατί απλούστατα δεν υπάρχει χώρος ούτε για ρεμίζα!Τότε ποιο είναι το νόημα να επεκτείνεται το μετρό? Το σωστό είναι οι γραμμές αφού φτάσουν στον πρώτο σταθμό που συναντόυν στην διαδρομή τους να αναστρέφουν ώστε να γίνεται εξοικονόμηση πόρων. Και στο κάτω κάτω πόσοι θα θέλουν να πάνε κάπου ενδιάμεσα δυο, τρεις πάντως όχι παραπάνω και η απόδειξη ήταν το 171 που μέχρι το 2008 πήγαινε Δάφνη ενώ είχε ανοίξει ο Άγιος Δημήτριος και πήγαινε κυριολεκτικά άδειο.