02-03-2013, 01:01 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 02-03-2013, 01:02 AM από marios.ilioupoli.)
(01-03-2013, 02:43 PM)pvuccino Έγραψε: Ίσως να 'χουν σκεφτεί κάποια πράγματα στον ΟΑΣΑ, αλλά δε νομίζω να 'χουν καταλήξει. Άλλωστε είναι ακόμα νωρίς... (εδώ τους πήρε κανα εξάμηνο για να πάνε τις γραμμές από Άμυνα Νομισματοκοπείο κι ο σταθμός ήδη λειτουργούσε!)Με τη σημαντική διαφορά όμως ότι στο Νομισματοκοπείο έπρεπε να ολοκληρωθεί η κατασκευή του σταθμού μετεπιβίβασης για να μεταφερθούν οι αφετηρίες των γραμμών.
Αξίζει να σημειωθεί και το ότι ο ΟΑΣΑ προγραμμάτιζε στις αρχές του 2010 την κατασκευή 3 νέων σταθμών μετεπιβίβασης σε Ελαιώνα (γραμμές Αγ. Βαρβάρας, Κορυδαλλού, Χαϊδαρίου, Νίκαιας), Περιστέρι (γραμμές Περιστερίου, Ιλίου, Πετρούπολης, Καματερού) και Ελληνικό (γραμμές ΝΠ). Μέχρι στιγμής έχουμε 0/3! Και ούτε βλέπω να υπάρχει κάποια κινητικότητα ως προς αυτό. Ούτε καν ως σκέψη δεν πρέπει να υπάρχει πια.
Για το θέμα του Ε22 θα πρέπει να έχουμε υπόψιν μας ότι μέσα στο 2014 προγραμματίζεται (θα γίνει πράξη; ) η έναρξη των έργων για την πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου, που σημαίνει ότι κάποιες γραμμές θα αρχίσουν να βλέπουν το δρόμο της εξόδου από το κέντρο και ίσως αλλάξουν πολλά και απ' αυτά που ξέραμε μέχρι τώρα για τους κορμούς που συνέδεαν τα Νότια με το κέντρο (Α2, Β2, Α3/Β3, Α4).
Για τη μεταφορά της αφετηρίας των ΚΤΕΛ για Ν. Αττική στο στ. Ελληνικό, από τη μια πιστεύω πως είναι μια λογική κίνηση, αλλά που θα σταματάνε τα λεωφορεία; Θα έχουν χώρο αναμονής επί της Ελ. Βενιζέλου; Γιατί αλλού δε βλέπω να βολεύονται. Αλλά και πάλι υπάρχει η δυνατότητα να γεμίσουμε όλη την περιοχή με λεωφορεία και ΚΤΕΛ; Μην ξεχνάμε και ότι ο σταθμός αυτός θα εξυπηρετεί όλες τις περιοχές από Ελληνικό και νοτιότερα και δε θα διαθέτει ούτε ένα οργανωμένο χώρο στάθμευσης.
ΥΓ: Καλό θα ήταν να μην απομονώνεται μια φράση από ένα σχόλιο και η ειρωνεία να λείπει μεταξύ ημών, που γράφουμε σ' αυτό το forum.