Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό
#70
(27-02-2013, 01:44 PM)Citaro Έγραψε: Κατ' αρχήν να δούμε ποιές γραμμές αφορά :
Σίγουρα τα τοπικά Γλυφάδας που δεν συνδέονται σήμερα με το μετρό (124/128/205/207), τα τοπικά Βάρης (114/120/116/149/170), τη σύνδεση Βάρκιζας (171) καθώς και την Αργυρούπολη/Σούρμενα (154/210).

Το Ε22 δεν έχει λογική να πάει στο σταθμό του Ελληνικού γιατί αποτελεί γρήγορη και άκρως ελκυστική εξυπηρέτηση της παραλιακής και της Συγγρού.

Οι κορμοί Α3/Β3 θα πρέπει να παραμείνουν ώστε να εξασφαλίζεται η υπέργεια εξυπηρέτηση της Βουλιαγμένης. Το αν θα εξαιρεθεί η τοπική διαδρομή Ευρυάλη/Καραχάλιου είναι άλλο ζήτημα. Το σωστό θα ήταν να υπάρξει μόνο το Α3 και αυτό να πηγαίνει Βουλιαγμένης-Καράγιωργα/Ζέρβα, χωρίς να μπαίνει στις γειτονιές, οι οποίες μπορούν να συνεξυπηρετηθούν από κάποιο τοπικό με κατάλληλη αναδρομολόγηση.

Το Α4 έχει αναλάβει ήδη την Κ. Ηλιούπολη και θεωρώ δεδομένο ότι και αυτό θα παραμείνει ως έχει, όπως επίσης και το 154 που εξυπηρετεί όλη την Κύπρου από την αρχή της. Θα μπορούσε να κοπεί στο σταθμό Αλίμου αλλά δεν έχει που να γυρίσει.

Οι γραμμές που μπορούν να τερματίσουν στο στ. Ελληνικού είναι το 116, το 171 και το 210 χωρίς να διέλθουν από Γλυφάδα. Δεν μπορώ όμως να καταλάβω, βλέποντας την παρούσα κατάσταση, που θα κάνουν αφετηρία τα 116/171 που ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΥΚΛΙΚΑ γιατί θα γίνουν μπάχαλο τα δρομολόγια.
Το Α/Σ Ελληνικού είναι μακριά και το παλιό Ανατ. Αεροδρόμιο είναι στην αντίθετη κατεύθυνση.

Τα 114, 120, 149/170 πρέπει να διέρχονται από Πλ. Γλυφάδας γιατί εξυπηρετούν στη συνέχεια την παραλιακή. Οι άλλες γραμμές (124, 128, 205, 207) είναι καθαρά τοπικής σύνδεσης του Δήμου Γλυφάδας και δεν πιστεύω ότι μπορούν πλην του 205 να συσχετιστούν με το μετρό, γιατί να μην ξεχνάμε ότι οι επιβάτες τους έχουν κατά κύριο προορισμό το κέντρο της Γλυφάδας και όχι την Αθήνα.

To E22 θα μπορούσε άνετα να σπάσει σε Ε2 Ακαδημία-Γλυφάδα και Ε22 Στ. Ελληνικόυ-Σαρωνίδα. Εξυπακούεται φυσικά να κατεβαίνει Πλ. Γλυφάδας και μετά να συνεχίζει παραλική είτε μέσω Σ.Καράγιωργα/N.Zέρβα είτε από Ευρυάλη/Γκόλφ και το ίδιο ισχύει για τα τοπικά που πρέπει να ανέβουν Ελληνικό μπας και αποκτήσουν κανονική επιβατική κίνηση. Επίσης, τα 124, 128, 205, 207 πρέπει οπωςσδήποτε να πάνε με κάποιο τρόπο μετρό γιατί και αυτά επίσης δεν έχουν ιδιαίτερη κίνηση κάτι που είναι λογικό καθώς για να πάει κάποιος Αθήνα μ' αυτά είναι σκέτη ταλαιπωρία. Πρέπει να πάρεις το τοπικό ,μετά να πάρεις τον κορμό και μετά μετρό για να μην φας όλη την κίνηση της Ηλιουπόλεως/Βουλιαγμένης.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Τροποοιήσεις Λεφωρειακών Γραμμών με το Άνοιγμα των Νέων Σταθμών του Μετρό - από mercedes elbo - 27-02-2013, 06:59 PM
205 & 207 - από N1Ellinikou - 03-03-2013, 05:31 AM
RE: 205 & 207 - από pvuccino - 03-03-2013, 11:39 AM
RE: 205 & 207 - από nikos1991 - 04-03-2013, 01:45 AM
RE: 205 & 207 - από krikri13 - 04-03-2013, 05:12 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με την έλευση του τραμ στον Πειραιά eniakosatesseras 29 26.934 13-11-2021, 12:41 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική Larioupol 39 41.871 10-07-2020, 04:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 22 Επισκέπτης (ες)