27-02-2013, 01:44 PM
(27-02-2013, 01:05 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Το να πάνε οι γραμμές στο Α/Σ Ελληνικού έιναι δύσκολο, θα έλεγα, μιας και τα λεωφορεία θα πρέπει να κάνουν κύκλο (παράδρομος Βουλιαγμένης - αριστερά γέφυρα Praktiker - ευθεία Τιτάνων/Λαμίας - αριστερά Αεροπορίας - Α/Σ).
Κατ' αρχήν να δούμε ποιές γραμμές αφορά :
Σίγουρα τα τοπικά Γλυφάδας που δεν συνδέονται σήμερα με το μετρό (124/128/205/207), τα τοπικά Βάρης (114/120/116/149/170), τη σύνδεση Βάρκιζας (171) καθώς και την Αργυρούπολη/Σούρμενα (154/210).
Το Ε22 δεν έχει λογική να πάει στο σταθμό του Ελληνικού γιατί αποτελεί γρήγορη και άκρως ελκυστική εξυπηρέτηση της παραλιακής και της Συγγρού.
Οι κορμοί Α3/Β3 θα πρέπει να παραμείνουν ώστε να εξασφαλίζεται η υπέργεια εξυπηρέτηση της Βουλιαγμένης. Το αν θα εξαιρεθεί η τοπική διαδρομή Ευρυάλη/Καραχάλιου είναι άλλο ζήτημα. Το σωστό θα ήταν να υπάρξει μόνο το Α3 και αυτό να πηγαίνει Βουλιαγμένης-Καράγιωργα/Ζέρβα, χωρίς να μπαίνει στις γειτονιές, οι οποίες μπορούν να συνεξυπηρετηθούν από κάποιο τοπικό με κατάλληλη αναδρομολόγηση.
Το Α4 έχει αναλάβει ήδη την Κ. Ηλιούπολη και θεωρώ δεδομένο ότι και αυτό θα παραμείνει ως έχει, όπως επίσης και το 154 που εξυπηρετεί όλη την Κύπρου από την αρχή της. Θα μπορούσε να κοπεί στο σταθμό Αλίμου αλλά δεν έχει που να γυρίσει.
Οι γραμμές που μπορούν να τερματίσουν στο στ. Ελληνικού είναι το 116, το 171 και το 210 χωρίς να διέλθουν από Γλυφάδα. Δεν μπορώ όμως να καταλάβω, βλέποντας την παρούσα κατάσταση, που θα κάνουν αφετηρία τα 116/171 που ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΥΚΛΙΚΑ γιατί θα γίνουν μπάχαλο τα δρομολόγια.
Το Α/Σ Ελληνικού είναι μακριά και το παλιό Ανατ. Αεροδρόμιο είναι στην αντίθετη κατεύθυνση.
Τα 114, 120, 149/170 πρέπει να διέρχονται από Πλ. Γλυφάδας γιατί εξυπηρετούν στη συνέχεια την παραλιακή. Οι άλλες γραμμές (124, 128, 205, 207) είναι καθαρά τοπικής σύνδεσης του Δήμου Γλυφάδας και δεν πιστεύω ότι μπορούν πλην του 205 να συσχετιστούν με το μετρό, γιατί να μην ξεχνάμε ότι οι επιβάτες τους έχουν κατά κύριο προορισμό το κέντρο της Γλυφάδας και όχι την Αθήνα.