27-02-2013, 03:06 AM
(27-02-2013, 02:02 AM)georgio Έγραψε: Ρε παιδιά το site νομιζω αναφερεται πολύ αόριστα. Ποιος ο λογος να παει το ε22 ελληνικο; Να κανει δηλαδη ίδια διαδρομη με το 171 μεχρι τη βουλά και μετά να συνεχιζει στο τελος της βουλισγμένης; Το βρισκω λιγο ασκοπο. Επισης καλα ολα αυτα που λεμε εμεις για αυξηση της συχνοτητας οταν ανοιξουν πι σταθμοι αλλα ο οασα αυτο το βλεπει ως μειωση των λεωφορειων. Αντε να προσθεθουν 2-3 δρομολογια ακομα... ΔυστηχωςΜιλάει ξεκάθαρα για περικοπές στη διαδρομή των τοπικών Γλυφάδας και Βούλας (ή εκτός αν εντάσσει και κορμούς στην αναφορά αυτή) και των γραμμών Βάρκιζας, Καβουρίου και Αναβύσσου. Και τουλάχιστον στην τελευταία ξέρουμε όλοι ότι μόνο το Ε22 φτάνει εκεί.
Κατά τα λοιπά έχει απόλυτο δίκιο. Οι όποιες αλλαγές δεν είναι υπό τη σκοπιά του να ωφεληθεί το δίκτυο, αλλά ξεκάθαρα υπό το πρίσμα των δημοσιονομικών, άρα αντί να βελτιωθεί η κατάσταση θα αρχίσει να χειροτερεύει.
Αν για παράδειγμα γίνονταν πράξη μερικές από τις πολύ εύστοχες προτάσεις που έχουν γίνει ανά τις ενότητες στο παρόν forum, τότε και το δίκτυο θα λειτουργούσε καλύτερα και θα γίνονταν πιο εμπορικές κάποιες γραμμές που σήμερα έχουν χαμηλή επιβατική κίνηση και βεβαίως σίγουρα κάποια εξοικονόμηση θα υπήρχε ξανά (είτε σε καύσιμα είτε σε ανθρώπινο δυναμικό είτε ακόμα και σε οχήματα).
Δυστυχώς, όμως, πλέον όποτε μπαίνει ψαλίδι, όπως κι εσύ εύστοχα επισημαίνεις Γιώργο, έχει ως αποτέλεσμα κυρίως μείωση δρομολογίων. Και άρα πάνω κάτω ίδιες συχνότητες με παλιά, με συνέπεια τη διαιώνιση των προβλημάτων.