18-02-2013, 07:25 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 18-02-2013, 07:44 PM από marios.ilioupoli.)
Στις 31 Μαρτίου 2013 σε λειτουργία οι νέοι σταθμοί ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ και ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ της Γραμμής 2, σύμφωνα με το ypodomes.com.
Το άρθρο εδώ: http://tinyurl.com/metro-2-anthoupoli
Να υπενθυμίσω πως, σύμφωνα με -προ 2 μηνών- ανακοίνωση του Δήμου Ηλιούπολης, στις 16 Ιουνίου 2013 είναι προγραμματισμένο να τεθούν σε λειτουργία οι σταθμοί ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ, ΑΛΙΜΟΣ, ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ και ΕΛΛΗΝΙΚΟ της Γραμμής 2.
Η ανακοίνωση εδώ: http://tinyurl.com/metro-2-elliniko
Επιτέλους μετά από αρκετούς μήνες ταλαιπωρίας προστίθενται οι σταθμοί αυτοί στο δίκτυο του Μετρό. Αλλά έχω να θέσω μια απορία που δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να απαντηθεί από κάποιο μέλος του forum.
Οχήματα για να καλυφθούν οι ανάγκες από την επέκταση του δικτύου υπάρχουν. Έχουν έρθει 17 νέοι συρμοί, 3ης γενιάς, από το 2012 και μάλιστα προ καιρού είχα μάθει ότι είχαν γίνει και κανονικά δρομολόγια από έναν εξ' αυτών. Το προσωπικό, όμως, για να στελεχώσει το δίκτυο υπάρχει; Θα καλυφθούν οι ανάγκες;
Την Πέμπτη είχαμε την άσκηση ποινικής δίωξης για τα ρουσφέτια την περίοδο 2007-2009. Αν τελικώς κριθεί ότι κακώς διορίστηκε αυτός ο αριθμός προσωπικού εκείνη την περίοδο και τελικά αυτοί οι άνθρωποι δουν το δρόμο της εξόδου, τι θα γίνει με τις ανάγκες του Μετρό;
Πολύ φοβάμαι ότι αργά ή γρήγορα οι αξιόπιστες γραμμές 2 και 3 του μητροπολιτικού σιδηροδρόμου θα δουν την τύχη της γραμμής 1 την περίοδο μετά τις αλόγιστες μετατάξεις. Και θα είναι κρίμα για ένα στολίδι της Πρωτεύουσας να χάσει την αξιοπιστία του, όπως ο Ηλεκτρικός από την περίοδο των ανακαινίσεων και έπειτα.
Το άρθρο εδώ: http://tinyurl.com/metro-2-anthoupoli
Να υπενθυμίσω πως, σύμφωνα με -προ 2 μηνών- ανακοίνωση του Δήμου Ηλιούπολης, στις 16 Ιουνίου 2013 είναι προγραμματισμένο να τεθούν σε λειτουργία οι σταθμοί ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ, ΑΛΙΜΟΣ, ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ και ΕΛΛΗΝΙΚΟ της Γραμμής 2.
Η ανακοίνωση εδώ: http://tinyurl.com/metro-2-elliniko
Επιτέλους μετά από αρκετούς μήνες ταλαιπωρίας προστίθενται οι σταθμοί αυτοί στο δίκτυο του Μετρό. Αλλά έχω να θέσω μια απορία που δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να απαντηθεί από κάποιο μέλος του forum.
Οχήματα για να καλυφθούν οι ανάγκες από την επέκταση του δικτύου υπάρχουν. Έχουν έρθει 17 νέοι συρμοί, 3ης γενιάς, από το 2012 και μάλιστα προ καιρού είχα μάθει ότι είχαν γίνει και κανονικά δρομολόγια από έναν εξ' αυτών. Το προσωπικό, όμως, για να στελεχώσει το δίκτυο υπάρχει; Θα καλυφθούν οι ανάγκες;
Την Πέμπτη είχαμε την άσκηση ποινικής δίωξης για τα ρουσφέτια την περίοδο 2007-2009. Αν τελικώς κριθεί ότι κακώς διορίστηκε αυτός ο αριθμός προσωπικού εκείνη την περίοδο και τελικά αυτοί οι άνθρωποι δουν το δρόμο της εξόδου, τι θα γίνει με τις ανάγκες του Μετρό;
Πολύ φοβάμαι ότι αργά ή γρήγορα οι αξιόπιστες γραμμές 2 και 3 του μητροπολιτικού σιδηροδρόμου θα δουν την τύχη της γραμμής 1 την περίοδο μετά τις αλόγιστες μετατάξεις. Και θα είναι κρίμα για ένα στολίδι της Πρωτεύουσας να χάσει την αξιοπιστία του, όπως ο Ηλεκτρικός από την περίοδο των ανακαινίσεων και έπειτα.