14-02-2013, 01:10 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 14-02-2013, 01:28 PM από garvanitis.)
(13-02-2013, 10:19 AM)george-oasth Έγραψε: Εγω δεν εχω δει το 32 οταν εκτελει το δρομολογιο να αντιμετωπιζει προβληματα στον ευοσμο με διπλοπαρκαρισμενα...Αντιθετως το μεγαλο προβλημα το αντιμετωπιζει στους αμπελοκηπους...Ξερεις ποσες φορες εχουν διαμαρτυρηθει οι επιβατες οταν χαλαει ενα οχημα??αμετρητες...Και η απαντηση ειναι:'Στο αμαξοστασιο τα παραπονα..εμεις ειμαστε οδηγοι".Δηλαδη η γραμμη 6 και 7 πρεπει να παιρνουν citaro??εγω εχω ακουσει πολλες φορες να λενε οτι η καλαμαρια τα πρωινα ειναι μπαχαλο...αλλα εκει δεν ειδα να τους βαζουν b10m...μονο στο 72 ξερουν να βαζουν...Γράφω για παράνομη στάθμευση, δεν περιορίζομαι μόνο στα διπλοπαρκαρισμένα. Κάνε έναν κόπο και διάβαζε τη γράφω προσεκτικότερα σε παρακαλώ. Επίσης δεν είπα πουθενά ότι δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα ΚΑΙ στους Αμπελόκηπους αλλά και αυτό είναι επακόλουθο αυτών που γράφω. Την γραμμή 32 την γνωρίζω ιδιαίτερα καλά και μάλιστα έχω καλύψει τα προβλήματά της τόσο με βίντεο όσο και φωτογραφικά. Και αυτά που έγραψα παραπάνω και άλλα που παρέλειψα (ορισμένα εσκεμμένα). Αν μάλιστα θέλεις την εισήγηση που έκανα, αυτή ήταν να κοπεί το αρθρωτό και να μπει δωδεκάμετρο. Άστοχη η αναφορά για την διαμαρτυρία των επιβατών σε περίπτωση βλάβης, είτε Β10ΜΑ χαλάσει, είτε Citaro το ίδιο θα διαμαρτυρηθούν και την ίδια απάντηση θα πάρουν (ορθά!). Τα Citaro στο 6 και το 7 χωράνε, στο 32 πάλι όχι. Αν στριμωχτεί ενα Β10ΜΑ και σπάσει ένα καθρέφτη, θα πάρει ένα από ένα από τα αποσυρμένα στο αμαξοστάσιο και τέλος. Στο Citaro το κόστος της ζημιάς είναι τετραψήφιο χώρια που μπορεί να μην υπάρχει διαθεσιμότητα ανταλλακτικού άμεσα και να χρειαστεί να μείνει μέσα τζάμπα. Θα την πληρώσεις εσύ τη ζημιά; Για τον χαμό επίσης στην Καλαμαριά άκουσα ότι γίνεται διότι κάθε πρωί μοιράζουν χαρτονομίσματα των 100 ευρώ στο δρόμο. Δεν πήγα όμως να δω... Μήπως πήγες και ξέρεις να μου πεις; Το 72 άσε το στην ησυχία του. Μια χαρά δουλεύει, χωρίς βλάβες και χωρίς γκρίνιες...
το 78 απλα μεταφερει κοσμο απο αεροδρομιο,και μεταφερει και τουριστες σε πολλες περιπτωσεις...Καλο θα ηταν για την καλυτερη λειτουργια της γραμμης να μπαινουν citaro..
Το 78 τι το μπερδεύεις τωρα; Λειτουργεί με τα καλύτερα αυτοκίνητα που έχει το αμαξοστάσιο από όπου βγαίνει...
(13-02-2013, 04:12 PM)GiannisB Έγραψε: Όχι και τα b7l χαμηλότερο δείκτη βλαβών από τα cityclass στο 56 για παράδειγμα πόσες φορές έχει μείνει b7l πολλές φορές χειμώνα-καλοκαίρι και συνέχεια λόγω του μεγάλου βάρους που κουβαλάνε. Ας πούμε εχθές γιατί ήρθε το 281 στο 56 με διάσπαση από 54; γιατί τα b7l χαλνάνε από τις συνεχές αβαρίες του. Επίσης για ψάξε που είναι 659,689 είναι στις γραμμές τους;
Επίσης δύσκολες γραμμές είναι αυτές π έχουν ανηφόρες. Το 21 και 64 που έχουν cityclass είναι δύσκολες γραμμές
Το 381 γνωρίζεις σε ποια γραμμή καταστράφηκε;
Να αλλά όταν είχαν έρθει το 2006 τα citaro είχε πει άνθρωπος του ΟΑΣΘ ότι τα καλά λεωφορεία τα στέλνουν στις καλές περιοχές ή αυξημένη επιβατική κίνηση και ότι τα καλά δεν τα στέλνουνε σε περιοχές με λακούβες. Γιατί όμως αυτό με τα citelis δεν ισχύει; τα στέλνουνε σε 54,83 που έχουνε τίγκα λακούβες και σε κανέναν αγώνα ή συμπληρωματικά σε 38 και 51 οι οποίες γραμμές έχουνε χαμηλή επιβατική κίνηση;
Κάνε μου μια χάρη σε παρακαλώ και πες μου σε τι στοιχεία βασίζεις το ότι τα CityClass έχουν χαμηλότερο δείκτη βλαβών από τα Volvo γιατί αν σε πιστέψω τότε οδηγοί, τεχνίτες, αρχιτεχνίτες αλλά και διοίκηση στον ΟΑΣΘ είτε μου λένε ψέμματα, είτε είναι ανίκανοι και πρέπει να πάνε σπίτι τους. Λες να στέκει κάτι τέτοιο;
Είναι μήπως επιχείρημα το ότι για κάποιο λόγο (ο οποίος μπορεί και μην είναι βλάβη) μπήκε ένα λεωφορείο άλλης γραμμής στο 56; Ξέρεις για πόσους λόγους μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο; Ούτε μου λέει απολύτως τίποτα το γεγονός ότι τα δύο λεωφορεία που αναφέρεις δεν είναι στο 56 και 57/58 αντίστοιχα - στην ίδια λογική μήπως μπορείς να μου πεις σε ποια γραμμή δουλεύει το 466; Τα υπόλοιπα δηλαδή γιατί παραμένουν; Και με την ευκαιρία ένα κουίζ... Εν όψει κάποιας παραλαβής σε ποια γραμμή οι οδηγοί ήταν σίγουροι ότι θα πάρουν τα καινούργια λεωφορεία και όταν έμαθαν πως αυτό δε θα γίνει άρχισαν να πιέζουν υπερβολικά τα λεωφορεία τους με αποτέλεσμα να βγάζουν σοβαρές ζημιές το ένα μετά το άλλο και μάλιστα σε κάποιους να πάει υπηρεσιακό "ραβασάκι" από τη διοίκηση;
Δύσκολες γραμμές δεν είναι αυτές που έχουν ανηφόρες. Δεν θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε... Μπορεί μια δύσκολη γραμμή να έχει και ανηφόρες (το 58 για παράδειγμα) αλλά δεν αρκεί αυτό. Δύσκολη είναι μια γραμμή που επιβαρύνει πολύ τα μηχανικά μέρη του λεωφορείου - κυρίως θερμικά. Το 21 που αναφέρεις είναι σχετικά ζόρικη για ένα λεωφορείο, ανηφόρες όμως δεν έχει!
Το 381 κάηκε στη Σίνδο.
Αυτό που λες για τα Citaro δεν το γνωρίζω. Πες μου που και ποιος το είπε, αν δε έχεις και κανένα απόσπασμα, κανένα βίντεο ακόμη καλύτερα. Αλλά στην κάθε περίπτωση είναι δεδομένο ότι τα νέα λεωφορεία πηγαίνουν σε trunk routes πάντου εξάλλου αυτό γινεται...
Για το 83 κάτι δεν μας λες καλά. Την περασμένη Δευτέρα ανέβηκα Λαγκαδά, πού έχει λακούβες;
Τέλος το Setra είναι προφανές ότι δεν υπάρχει και ότι ο dimitris84 σε δουλεύει, το 9998 είναι κάποιο CityClass (μάλλον αφού εμφανίστηκε στα 64 και 21) στο οποίο για κάποιο λόγο αλλάχτηκε το τερματικό της τηλεματικής και δεν καλιμπραρίστηκε...