13-02-2013, 11:49 PM
(13-02-2013, 04:05 PM)pvuccino Έγραψε: Κάθε άλλο! Ακριβώς λόγω Ολυμπιακών, οι Ίκαροι ήταν απαραίτητοι! Και μάλιστα, ενώ πριν τους Ολυμπιακούς είχαν περιοριστεί στις γραμμές 832-833-875 του Πειραιά (αν κι αυτά ήταν Stayer) κατά τη διάρκειά τους επέστρεψαν και σε άλλες παραδοσιακές γραμμές τους (Α1, Β8, Γ9, Γ10, Γ12 κτλ) για να επιτρέψουν στα νεότερα οχήματα (και κυρίως τα νεοαφιχθέντα Irisbus Diesel) να λειτουργούν αποκλειστικά στις Ολυμπιακές γραμμές. Το ίδιο και οι Δεινόσαυροι. Μετά τους Ολυμπιακούς αποσύρθηκαν τελειωτικά. Για τα Ziu δεν είμαι βέβαιος, αλλά μάλλον είχαν αποσυρθεί πιο πριν, αφού τα τρόλλεϋ δεν είχαν Ολυμπιακές γραμμές.Οι Ίκαροι αν θυμάμαι καλά έδρευαν μόνο Πειραιά και δουλεύαν 832/833/875, 906 αποκλειστικά και σε συνδυασμό με Ν2 802/803/804, 824/825, 904 και 909. Σε Α1, Β8, Γ9, Γ10, Γ12 δεν θυμάμαι να μπήκαν στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Το Α1 πάντως είχε μόνιμα στους Ολυμπιακούς Δεινόσαυρους.
Επίσης, όσον αφορά τις παραλαβές οχημάτων δεν νομίζω να 'φταιγε τόσο το ότι παίρναμε Μercedes, Neoplan κτλ. που είδικα όλες οι παραγγελίες του '94 γίναν απ' τις ΣΕΠ που ήταν ιδιώτες άρα δεν πρόκειται να παίρναν κάτι που θα τους ζημίωνε. Το μεγάλο θέμα των λεωφορίων είναι κυρίως ο πολλές φορές ηλίθιος σχεδιασμός δικτύου γραμμών ειδικά μέχρι και το 2010/2011 που είχαμε όλες τις ακτινικές να πηγαίνουν στο κέντρο άδεια απασχολώντας οδηγούς , οχήματα και καίγοντας τζάμπα καύσιμα.