Η λέξη αρθρωτά πονάει τον ΟΑΣΑ.
Η δύναμη σε λεωφορεία είναι:
100 Solaris
216 Mercendes (έβγαλα την καμένη)
120 Volvo
Από αυτά τα Volvo αφήνουν καθημερινά το κουφάρι τους στους δρόμους και τη δουλειά τη βγάζουν κυρίως Mercendes και τα Solaris
Τα Solaris είναι σχεδόν σε αποκλειστικότητα σε Χ95-96, 843, 703 και guest stars σε Β5, Α7, 608, Β9 και Β12 (κ.α που ξεχνάω) Δεν νομίζω πως υπάρχει πλεόνασμα για άλλες γραμμές.
Οι GN μια απ' τα ίδια, υπάρχουν βασικές γραμμές που κινούνται με μονά λόγω έλειχης οχήματος και αναφέρω (237 από 3-3 που ήταν μέχρι και μόνο με Ν1), στο Α7 σκάει μύτη και κανένα Ν2 κατά καιρούς, στα Α3, Β3, Α4 έχουν γίνει συνήθεια τα Ν1, στο Β2 έχω ξεχάσει πότε είδα τελευταία φορά νταλίκα (κι όμως κάποτε είχε), το Α5 παίρνει 1-2 Ν1 την ημέρα και καμιά γκαζιέρα τα ΣΚ, άρα δεν βρίσκω αρθρωτά διαθέσιμα.
Ο στόλος των τρόλεϊ αποτελείται από 365 οχήματα. Οι πεφωτισμένοι που έκαναν την παραγγελία σκέφτηκαν να παραγγείλουν μόλις 50+1 αρθρωτά (γνωστά και ως 9000λιαρα.) Γύρω στα 15 πρέπει να τρώει το 10, ενώ πρέπει να αφαιρέσουμε και τα οχήματα του 3-13, 14 και 6 που μπαίνουν αρθρωτά για περισσέψουν για το 12. Νομίζω πως δεν περισσεύουν. (Τονίζω για να μην παρεξηγηθώ, δεν περισσεύουν αρθρωτά, όχι τρόλεϊ γενικότερα)
Δηλαδή αυτή η εικόνα παραμένει συλεκτική.
https://leoforeia.gr/photos2/displayimage.php?pid=10230
Περιμένω να δω την προκύρυξη που θα έκανε ο τεως ΗΛΠΑΠ μέσα στο 2013 για 5 διπλά αρθρωτά..
Η δύναμη σε λεωφορεία είναι:
100 Solaris
216 Mercendes (έβγαλα την καμένη)
120 Volvo
Από αυτά τα Volvo αφήνουν καθημερινά το κουφάρι τους στους δρόμους και τη δουλειά τη βγάζουν κυρίως Mercendes και τα Solaris
Τα Solaris είναι σχεδόν σε αποκλειστικότητα σε Χ95-96, 843, 703 και guest stars σε Β5, Α7, 608, Β9 και Β12 (κ.α που ξεχνάω) Δεν νομίζω πως υπάρχει πλεόνασμα για άλλες γραμμές.
Οι GN μια απ' τα ίδια, υπάρχουν βασικές γραμμές που κινούνται με μονά λόγω έλειχης οχήματος και αναφέρω (237 από 3-3 που ήταν μέχρι και μόνο με Ν1), στο Α7 σκάει μύτη και κανένα Ν2 κατά καιρούς, στα Α3, Β3, Α4 έχουν γίνει συνήθεια τα Ν1, στο Β2 έχω ξεχάσει πότε είδα τελευταία φορά νταλίκα (κι όμως κάποτε είχε), το Α5 παίρνει 1-2 Ν1 την ημέρα και καμιά γκαζιέρα τα ΣΚ, άρα δεν βρίσκω αρθρωτά διαθέσιμα.
Ο στόλος των τρόλεϊ αποτελείται από 365 οχήματα. Οι πεφωτισμένοι που έκαναν την παραγγελία σκέφτηκαν να παραγγείλουν μόλις 50+1 αρθρωτά (γνωστά και ως 9000λιαρα.) Γύρω στα 15 πρέπει να τρώει το 10, ενώ πρέπει να αφαιρέσουμε και τα οχήματα του 3-13, 14 και 6 που μπαίνουν αρθρωτά για περισσέψουν για το 12. Νομίζω πως δεν περισσεύουν. (Τονίζω για να μην παρεξηγηθώ, δεν περισσεύουν αρθρωτά, όχι τρόλεϊ γενικότερα)
Δηλαδή αυτή η εικόνα παραμένει συλεκτική.
https://leoforeia.gr/photos2/displayimage.php?pid=10230
Περιμένω να δω την προκύρυξη που θα έκανε ο τεως ΗΛΠΑΠ μέσα στο 2013 για 5 διπλά αρθρωτά..
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608