07-02-2013, 04:43 PM
Μα τελικά ό,τι και να προτείνουμε σ' αυτή την κατηγορία (και σε άλλες παρόμοιες) έρχεται κόντρα με την πραγματικότητα του ΟΑΣΑ! Λέω ας πούμε εγώ: είναι καλύτερο να έχεις μια γραμμή με καλές συχνότητες, παρά 10 με χάλια! Και μου λες εσύ (κι έχεις δίκιο): Άμα είναι μια γραμμή, αργά η γρήγορα θα την αραιώσει ο ΟΑΣΑ και θα τρέχουμε... Ενώ άμα έχουμε τρεις, όσο και να τις αραιώσει θα 'ναι τρεις! Κι ας περνάνε ασυντόνιστα! Αλλά κι αυτά που προτείνεις εσύ ανεφάρμοστα είναι στην ουσία! Άιντε λέμε να πυκνώσει το 703! Πότε πύκνωσε για να πυκνώσει και τώρα; Με τι οχήματα; Δεν είχανε πει θα το πυκνώσουν όταν κατάργησαν τα 802/803/804; Είδες εσύ τίποτα; Δεν είχαν πει ότι θα πυκνώσουν και το 845; Το κάνανε; Δεν έπρεπε να 'χουν ήδη βάλει αρθρωτά και στο 845; Που θα τα βρουν; Μου λες να μείνει η Καβάλας μόνο με το Γ16 και να βάλουν αρθωτά. Μαζί σου. Ξαναρωτάω που θα τα βρουν; Εδώ βάζουν Ν2 και σε γραμμές που πάντα έπαιρναν 18μετρα όπως το Α10 ή το Β9! Και η πύκνωση που πρότεινες με τα 12μετρα στο 703, ενώ είναι καλή σαν ιδέα, στην πραγματικότητα ενέχει πολλούς κινδύνους. Αν εγώ πχ περιμένω στη στάση το 703 μισή ώρα, γιατί έχουν κολλήσει τα οχήματα πιο κάτω (είτε λόγω κίνησης, είτε λόγω παράνομου παρκαρίσματος) και μου σκάσει μύτη πρώτο το Irisbus θα μπω σ' αυτό! Ούτε πρόκειται να πιστέψω τον οδηγό αν μου πει από πίσω έρχεται κι άλλο. (εκτός κι αν το δω με τα μάτια μου)