Όχι ρε παιδιά κόψιμο του 813. Πως σας ήρθε αυτό; Και το 856; Μην ξεχνάτε ότι μπορεί να κόψετε μια γραμμή και να μείνει μία μόνη της σε ένα δρόμο και με καλή συχνότητα άλλα σιγά σιγά θα αραιώσει η συχνότητα και θα γίνει μαρτύριο. Για τον ΟΑΣΑ μιλάμε. Και γενικά το 856 είναι καλή γραμμή και αν εξαιρέσει κανείς τις μέρες που κλείνει το κέντρο και κόβεται στα δύο η γραμμή κατά τα άλλα λειτουργεί καλά.
Να τοπικοποιηθεί το Β16 στο μετρό του Χαϊδαρίου που τώρα έχει χάλια συχνότητα και να πυκνώσει το Γ16 και ίσως να μπαίναμε και αρθρωτά με κάποιο τρόπο και ας έφτανε μέχρι το Μεταξουργείο και να μην χωνότανε πολύ στα στενά στον Ασπρόπυργο. Μαζί με το 845 πυκνωμένο θα γινόταν καλή δουλειά. Κατάργηση του Β15 (ή τοπικοποίηση) και τοπικοποίηση του Α15 σε ένα καλό τοπικό όλου του Χαϊδαρίου που θα περνάει φυσικά από το μετρό. Πύκνωση του 750 και κατάργηση του 075 με παράλληλη πύκνωση του 703 και γιατί όχι τράβηγμα του 822 ή 821 στο Αττικό Νοσοκομείο. Ας κρατηθεί μία γραμμή που θα διασχίζει την Ιερά Οδό από το Χαϊδάρι μέχρι Αθήνα ολόκληρη με πολύ καλή συχνότητα (κάτι σαν ΧΑΪΔΆΡΙ - ΟΜΌΝΟΙΑ) και ας καταργηθεί το 803 που θα καλυφτεί από τα πυκνωμένα 703 και 845.
(Θα έχεις μία γραμμή που θα διασχίζει την Αθηνών με καλή συχνότητα και μεγάλο λεωφορείο και μία για την Ιερά Οδό. Το 703 πυκνωμένο και το 845 να έρχεται όπως κι σήμερα με καλύτερη συχνότητα και μία γραμμή από το Περιστέρι στο Αττικό Νοσοκ. και το 750 να βοηθάει και το 811 να συμπληρώνει το κενό του 803. Και δύο καλά τοπικά που θα καλύπτουν το Χαϊδάρι που θα είναι τα τοπικοποιημένα Α15 και Β15)
Αν συγχωνεύονταν το 748 και το 731 τότε καλύτερα να φτάνανε στο Περιστέρι και όχι μόνο μέχρι την Ανθούπολη.
ΥΓ: Πύκνωση του 703 με Irisbus. Να μείνουν ως έχουν τα αρθρωτά (όσα είναι τώρα δηλαδή) και να προστεθούν οχτώ 12μετρα.
Να τοπικοποιηθεί το Β16 στο μετρό του Χαϊδαρίου που τώρα έχει χάλια συχνότητα και να πυκνώσει το Γ16 και ίσως να μπαίναμε και αρθρωτά με κάποιο τρόπο και ας έφτανε μέχρι το Μεταξουργείο και να μην χωνότανε πολύ στα στενά στον Ασπρόπυργο. Μαζί με το 845 πυκνωμένο θα γινόταν καλή δουλειά. Κατάργηση του Β15 (ή τοπικοποίηση) και τοπικοποίηση του Α15 σε ένα καλό τοπικό όλου του Χαϊδαρίου που θα περνάει φυσικά από το μετρό. Πύκνωση του 750 και κατάργηση του 075 με παράλληλη πύκνωση του 703 και γιατί όχι τράβηγμα του 822 ή 821 στο Αττικό Νοσοκομείο. Ας κρατηθεί μία γραμμή που θα διασχίζει την Ιερά Οδό από το Χαϊδάρι μέχρι Αθήνα ολόκληρη με πολύ καλή συχνότητα (κάτι σαν ΧΑΪΔΆΡΙ - ΟΜΌΝΟΙΑ) και ας καταργηθεί το 803 που θα καλυφτεί από τα πυκνωμένα 703 και 845.
(Θα έχεις μία γραμμή που θα διασχίζει την Αθηνών με καλή συχνότητα και μεγάλο λεωφορείο και μία για την Ιερά Οδό. Το 703 πυκνωμένο και το 845 να έρχεται όπως κι σήμερα με καλύτερη συχνότητα και μία γραμμή από το Περιστέρι στο Αττικό Νοσοκ. και το 750 να βοηθάει και το 811 να συμπληρώνει το κενό του 803. Και δύο καλά τοπικά που θα καλύπτουν το Χαϊδάρι που θα είναι τα τοπικοποιημένα Α15 και Β15)
Αν συγχωνεύονταν το 748 και το 731 τότε καλύτερα να φτάνανε στο Περιστέρι και όχι μόνο μέχρι την Ανθούπολη.
ΥΓ: Πύκνωση του 703 με Irisbus. Να μείνουν ως έχουν τα αρθρωτά (όσα είναι τώρα δηλαδή) και να προστεθούν οχτώ 12μετρα.