07-02-2013, 01:22 AM
Κοίταξε εγώ αυτό με το 12 το είπα με την εξής λογική: Σίγουρα είναι καλύτερα να έχεις 2 γραμμές σε μια κεντρική λεωφόρο, παρά 1. Αν όμως αυτές οι 2 γραμμές ξεκινούν απ' αλλού, καταλήγουν αλλού και περνάνε ασυντόνιστα, τότε είναι ουσιαστικά σα να 'χεις μία! Γιατί τι να το κάνω αν περνάνε μαζί το 12 και το Α13 και μετά περιμένω στη στάση μισή ώρα; Γι' αυτό πιστεύω πως πρέπει να υπάρχει μία γραμμή με σταθερή συχνότητα και όσο γίνεται μικρότερη διαδρομή από το κέντρο. (όπως ήταν/ή σκόπευαν να γίνουν παλιότερα οι κορμοί) Απλά στην προκειμένη περίπτωση έχουμε το πρόβλημα ότι οι 2 αυτές γραμμές ανήκουν σε άλλους φορείς κι έτσι δεν μπορεί η μία να δώσει τα οχήματα της στην άλλη! Το 12 για να πυκνώσει πρέπει να πάρει από άλλες γραμμές άσχετες και τα οχήματα που θα περισέψουν από την τοπικοποίηση του Α13 θα πάνε... στο Β12! ) Άρα ίσως είναι καλύτερα τελικά να μείνει όπως είναι το πράγμα. Αλλά σε άλλες περιοχές θα μπορούσε να γίνει αυτό. Στην Πατησίων πχ. που 'χει ένα κάρο γραμμές τρόλεϋ και περνάνε όλα μαζί! Όσο για το 730, από την αρχή είχα πει ότι θα πρεπε να ακολουθήσει τη "συντομότερη" διαδρομή προς Λόφο Αξιωματικών. Αν και για μένα θα 'πρεπε το ένα να ανεβαίνει από Κέννεντυ και το άλλο από Παλ.Καβάλας, απλά. Είναι εντελώς παρανοϊκοί αυτοί οι αλεπάλληλοι κύκλοι που κάνουν οι γραμμές της Αγίας Αναστασίας και τους κάνουν εδώ και δεκαετίες!