Οι σταθμοί στα νότια προάστια δίνουν δυνατότητα για αρκετές αλλαγές. Πολλά προτάθηκαν ήδη οπότε δεν τα επαναλαμβάνω. Μερικά είναι λάθος.
Καλό είναι να μην κοπούν γραμμές κορμού Α ή Β και γενικότερα κορμοί (είναι ήδη πετσοκομμένοι) διότι το μετρό τώρα είναι επιστρατευμένο (αλήθεια πόσο καιρό διαρκεί αυτό ?) άλλα αργότερα μπορεί να ξανακάνει απεργία και εκείνες τις μέρες όλοι ξέρουν τι γίνεται στις γραμμές που ανεβαίνουν Αθήνα σαν το Α2. Να κοβόταν το 155 αν και κάποια σημεία μένουν ακάλυπτα τώρα που το ξανασκέφτομαι. Το 247 κόψιμο τελείως όμως γίνεται. Το 154 ή στον Άλιμο ή στην Ηλιούπολη. Κατάργηση του 210 και ενίσχυση του 101
Γενικά καλύτερα να περιμένεις 5 λεπτά παραπάνω σε μια στάση παρά να μην υπάρχει γραμμή να πας Αθήνα στην απεργία ή να γίνεται της άγιας σαρδέλας μέσα όπως γίνεται στο 12 ή το 608.
Και τώρα που είπα 12 δεν βλέπω κανέναν να ασχολείται με τους σταθμούς που θα έρθουν πρώτα δηλαδή το Περιστέρι και την Ανθούπολη. Λογικό γιατί εκεί δεν μπορούν να αλλάξουν πολλά και αυτό το καταλαβαίνει κανείς αν προσέξει καλά τις γραμμές στον Άγιο Αντώνιο. Αυτό που γίνεται είναι κόψιμο των 748, 731, 075 στην Ανθούπολη από τον Απρίλιο και να μην φτάνουν στον Άγιο Αντώνιο. Τα υπόλοιπα δεν μπορούν να αλλάξουν (Και θα ήταν παράλογο να πειραχτεί το Α13). Να γίνει κάτι και με τη συχνότητα του 703 που έχει τρελό πρόβλημα από τον κόσμο. Μάλιστα τώρα που θα έχει ανταπόκριση στην Ανθούπολη με το μετρό θα αποκτήσει ακόμα πιο σοβαρό πρόβλημα μιας και πολλοί κατά μήκος τη Θηβών θα το παίρνουν να πάνε στο μετρό. Κάποια από τα λεωφορεία που θα εξοικονομηθούν από τα νότια προάστια με την έλευση των εκεί σταθμών μπορούνε να πάνε στο 703. (Καταλαβαίνω πως ήδη χρειάζεται πολλά λεωφορεία και μάλιστα αρθρωτά άλλα δεν γίνεται αλλιώς)
Ούτε ο σταθμός στο Χαϊδάρι αφήνει πολλά περιθώρια. Ίσως τα Β15 και Χ63 μπορούν να περιοριστούν κάπως αφού το Α15 φτάνει και περισσεύει στην Αθηνών.
ΥΓ1: Γενικά σε έναν δ΄ρομο αν περνάνε 2 γραμμές που πάνε στο ίδιο μέρος όταν κόβεις τη μία εννοείται πως ενισχύεις την άλλη αλλιώς δεν έχει νόημα.
ΥΓ2: Έχετε σκεφτεί να κάνουμε την 790 και ημερησία; Θα μπορούσε να κοπεί πολύ πράμα αστειάκι
Καλό είναι να μην κοπούν γραμμές κορμού Α ή Β και γενικότερα κορμοί (είναι ήδη πετσοκομμένοι) διότι το μετρό τώρα είναι επιστρατευμένο (αλήθεια πόσο καιρό διαρκεί αυτό ?) άλλα αργότερα μπορεί να ξανακάνει απεργία και εκείνες τις μέρες όλοι ξέρουν τι γίνεται στις γραμμές που ανεβαίνουν Αθήνα σαν το Α2. Να κοβόταν το 155 αν και κάποια σημεία μένουν ακάλυπτα τώρα που το ξανασκέφτομαι. Το 247 κόψιμο τελείως όμως γίνεται. Το 154 ή στον Άλιμο ή στην Ηλιούπολη. Κατάργηση του 210 και ενίσχυση του 101
Γενικά καλύτερα να περιμένεις 5 λεπτά παραπάνω σε μια στάση παρά να μην υπάρχει γραμμή να πας Αθήνα στην απεργία ή να γίνεται της άγιας σαρδέλας μέσα όπως γίνεται στο 12 ή το 608.
Και τώρα που είπα 12 δεν βλέπω κανέναν να ασχολείται με τους σταθμούς που θα έρθουν πρώτα δηλαδή το Περιστέρι και την Ανθούπολη. Λογικό γιατί εκεί δεν μπορούν να αλλάξουν πολλά και αυτό το καταλαβαίνει κανείς αν προσέξει καλά τις γραμμές στον Άγιο Αντώνιο. Αυτό που γίνεται είναι κόψιμο των 748, 731, 075 στην Ανθούπολη από τον Απρίλιο και να μην φτάνουν στον Άγιο Αντώνιο. Τα υπόλοιπα δεν μπορούν να αλλάξουν (Και θα ήταν παράλογο να πειραχτεί το Α13). Να γίνει κάτι και με τη συχνότητα του 703 που έχει τρελό πρόβλημα από τον κόσμο. Μάλιστα τώρα που θα έχει ανταπόκριση στην Ανθούπολη με το μετρό θα αποκτήσει ακόμα πιο σοβαρό πρόβλημα μιας και πολλοί κατά μήκος τη Θηβών θα το παίρνουν να πάνε στο μετρό. Κάποια από τα λεωφορεία που θα εξοικονομηθούν από τα νότια προάστια με την έλευση των εκεί σταθμών μπορούνε να πάνε στο 703. (Καταλαβαίνω πως ήδη χρειάζεται πολλά λεωφορεία και μάλιστα αρθρωτά άλλα δεν γίνεται αλλιώς)
Ούτε ο σταθμός στο Χαϊδάρι αφήνει πολλά περιθώρια. Ίσως τα Β15 και Χ63 μπορούν να περιοριστούν κάπως αφού το Α15 φτάνει και περισσεύει στην Αθηνών.
ΥΓ1: Γενικά σε έναν δ΄ρομο αν περνάνε 2 γραμμές που πάνε στο ίδιο μέρος όταν κόβεις τη μία εννοείται πως ενισχύεις την άλλη αλλιώς δεν έχει νόημα.
ΥΓ2: Έχετε σκεφτεί να κάνουμε την 790 και ημερησία; Θα μπορούσε να κοπεί πολύ πράμα αστειάκι