06-02-2013, 02:06 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 06-02-2013, 02:08 PM από marios.ilioupoli.)
(06-02-2013, 04:09 AM)pvuccino Έγραψε: Τώρα αυτό που θα πω ακούγεται εντελώς παλαβό ακόμη και σε μένα, αλλά μήπως με τα νέα 216/226 που προτείνει ο Νίκος δεν έχουμε και πολύ ανάγκη το 237;; Το κομμάτι από Δάφνη μέχρι Πλατ.Κανάρια το καλύπτει μια χαρά το 218, το οποίο βέβαια θα πρέπει να πυκνώσει. (και ίσως να επεκταθεί μέχρι την Πλατ.Εθν.Αντιστάσεως μέσω Μαρ.Αντύπα) Και το κομμάτι στο Πανόραμα μπορεί κάλλιστα να το αναλάβει το νέο 201 που έχει ήδη μειωμένη διαδρομή. Έτσι θα απλοποιηθούν κατά πολύ οι συγκοινωνίες στην περιοχή, που σήμερα είναι χαώδεις.
Δεν είναι καθόλου παλαβό. Το 218 εξυπηρετεί καλύτερα το κομμάτι από το Στ. Δάφνης έως τα Κανάρια και μάλιστα το τελευταίο περνάει από τη Δάφνη γύρω στις 00:30, λίγα λεπτά αφού έχει φτάσει στη Δάφνη ο τελευταίος συρμός από Αγ. Αντώνιο και άρα εξυπηρετεί τους τελευταίους επιβάτες του Μετρό και επίσης περνάει από Δάφνη προς Ηλιούπολη 30' τουλάχιστον μετά το τελευταίο 237.
Τώρα ως προς το υπόλοιπο σκέλος, θα αντιπρότεινα στην επιστροφή προς την αφετηρία στην πλ. Παραθύρα το νέο 216 στα φανάρια του Δημαρχείου Ηλιούπολης να στρίβει δεξιά στην Πρωτόπαππα και να ακολουθεί τη διαδρομή του 237 ως εξής: Πρωτόπαππα, Ηρ. Πολυτεχνείου, Θράκης, Κεφαλληνίας, Δευτ. Μεραρχίας, Κριεζή, Αρχ. Δαμασκηνού, Μαραθονομάχων και τέρμα στην πλ. Παραθύρα.
Η πρόταση μου είναι αυτή: http://tinyurl.com/216panorama
Επίσης, για ιστορικούς λόγους θα πρότεινα η γραμμή αυτή να πάρει τον αριθμό 237 και να διατηρήσει τις ίδιες ώρες έναρξης και λήξης δρομολογίων και το πρώτο δρομολόγιο να φτάνει Ακαδημία, όπως σήμερα.