05-02-2013, 02:09 AM
(04-02-2013, 08:52 PM)nikos1991 Έγραψε: Καλησπέρα σε όλους,Πρωτού αρχίσω να να σχολιάζω τις προτάσεις έχεις κάνει αρκετά λάθη στα οχήματα της κάθε γραμμης.
Ξεκινώντας από τα εύκολα.
Α/Β3 Ενωποίηση σε μία γραμμή Α3 για ευκολία και κατάργηση της βόλτας στις συνοικίες (Ευριάλη, Καραχάλιου και γκόλφ) Σήμερα τα 2 αυτά οχήματα χρειάζονται 67' ανά κατεύθυνση, διαιρώντας τον με 12,5' συνδιασμένη συχνότητα μας κάνει 12 νταλίκες. Το νέο Α3 θα κατεβαίνει την Σάκη Καράγιωργα, θα περνάει απέναντι την παραλιακή, όπου θα τερματίζει δίπλα στο 140. Στην επιστροφή θα μαζέυει κόσμο από τη στάση της πλατεία (κοινή με Α/Β2, Ε22) και θα στρίβει δεξιά στη Ναπ. Ζέρβα, συνέχεια Ζέπου για να βγεί Βουλιαγμένης, όπως περιγράφεται:
http://goo.gl/maps/gbIwW
Η συχνότητα θα αυξηθεί στα 8' με 15 νταλίκες (ή 58' ανά κατεύθυνση) δηλαδή +3 νταλίκες
Α4 μετατροπή σε τοπικό μέχρι Αγ. Δημήτριο για να υπάρχει χώρος για στάθμευση νταλίκας. Συχνότητα ίδια (10' αιχμή) και μείωση από τα 13 οχήματα στα 9, δηλαδή -4 νταλίκες
154: μέχρι Στ. Ηλιούπολης για να συνεργάζεται αρμονικά με το Α4, αντίθετα απ' τον Άλιμο. μείωση κύκλου από τα 80' στα 70' οπότε τα 4 οχήματά του θα περνάνε ανά 17,5' αντί για 20'.
155: delete -2 οχήματα
171 η διαδρομή Ελληνικό - Αγ. Δημήτριος είναι 12-15', άρα με τις πιο απαισιόδοξες προβλέψεις κερδίζει 25' στον κύκλο, άρα βελτιώνεται η αιχμή από τα 15' στα 12' με 8 οχήματα σταθερά (παλιός κύκλος 120', νέος 95').
201: μέχρι Ηλιούπολη για να μείνει η Ηρ. Κωνσταντοπούλου στο 216 (-1 όχημα)
205: άνοδος από Ναπ. Ζερβα δεξιά Λαζαράκη αριστερά Γρ. Λαμπράκη αριστερά Βουλιαγμένης για να καλύψει το κενό του Β3. +1 όχημα, ανά 20'
206: ως έχει
210: μέχρι Άλιμο
216/226: από Αγ. Δημήτριο στην Ηλιούπολη με νέα διαδρομή,
216: http://goo.gl/maps/D6DuM συχνότητα 15' με -2 οχήματα
226: αδερφάκι του 216 με τη συντομότερη διαδρομή και 2 minibuses
http://goo.gl/maps/3mLgy συχνότητα 20'
247: τσίου τσίου.. -1 όχημα
233: Στ. Ελληνικό - Γκόλφ Γλυφάδας με 2 οχήματα ανά 12' θα καλύψει το κενό του Α3 στην Ευρυάλη και θα συνδέει το τέρμα τον τοπικών Γλυφάδας με το μετρό σε χρόνο μηδέν.
http://goo.gl/maps/rP1UW
Τα τοπικά Βούλα - Βουλιαγμένης - Βάρκιζας κ.τ.λ ως έχουν στο Γκολφ.
Β1/101 για αρχή ενοποίηση στη διαδρομή του 101, αργότερα τοπικό μέχρι Καλαμάκι (όταν τελειώσει το τραμ)
Συνολική μείωση κατά 2 οχήματα και μεγάλο κέρδος στους χρόνους.
Α3/Β3: 10
Α4: 10 πρωί - 9 μεσημέρι
154: 5 χρόνος διαδρομής 90' σύνολο
155: 3
171: 7 χρόνος διαδρομής 105' σύνολο
Α3/Β3: Κάλυτερα θα 'ταν να μείνουν ως έχουν καθώς τοπικά σαν το προτεινόμενο 233 θα 'χουν μάξιμουμ 5 επιβάτες ανά δρομολόγιο.
A4: Συμφωνώ να γίνει τοπικό αλλά μέχρι Στ. Ηλιούπολης ως κυκλικό καθώς κανένας δεν πρόκειται να πηγαίνει μέχρι Άγιο Δημήτριο . Έτσι με χρόνο διαδρομής 60' που θεωρώ πως φτάνει και 8 οχήματα έχουμε δρομολόγια ανά 7'-8' και μ' αυτό τον τρόπο μπορεί το 154 να πάει Ελληνικό και να ενταχθεί στο δίκτυο τοπικών Γλυφάδας-Βούλας.
155: Άμα δεν κάνει τίποτα από επιβατική κίνηση ας κοπεί ή να γίνει το ανάποδο δηλαδή να κάνει το 141 τέρμα στην Παραλιακή στο Καλαμάκι και να γλιτώνει την Αλίμου που δεν κάνει τιποτα από επιβάτες.
201/216: Καλύερα ως έχουν γιατί θα μειωθεί και άλλο η επιβατική τους κίνηση άμα μικρύνουν τόσο.
210: Κόψιμο εντελώς με ενίσχυση του 101 με ένα όχημα και τροποποίηση για Στ. Αλίμου.
247: Κόψιμο
Β1/101: Δεν μπορούν να συγχωνετούν γιατί το ένα μπαίνει μέσα στον Άλιμο και το άλλο πάει από Λεωφ. Αλίμου.
Τα τοπικά Βουλιαγμένης-Βάρκιζας πρέπει οπωσδήποτε να πάνε στο Στ. Ελληνικού αφού γίνει πρώτα μια αναδιάρθρωση αλλιώς δεν θα ΄χουν νόημα και θα γυρνάνε άδεια όπως και σήμερα.