Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό
#11
Επί των προτάσεων του Νίκου (nikos1991) αρχικά:
α) ΚΟΡΜΟΙ
A3/B3: Συμφωνώ απόλυτα. Ενοποίηση σε μία γραμμή και εντός της Γλυφάδας να κάνουν τη διαδρομή του 790, δηλαδή να κατεβαίνουν από τη Σ. Καράγιωργα και να ανεβαίνουν από Ν. Ζέρβα/Ζέππου και όχι να κάνουν βόλτες. Νομίζω θα είναι πολύ καλύτερη η εξυπηρέτηση και για τους Γλυφαδιώτες και βεβαίως για τον άξονα της λ. Βουλιαγμένης.

Α4: Υπό την προϋπόθεση ότι Α3/Β3 θα ενοποιηθούν, ξεκάθαρο "ναι" στο να γίνει τοπικό. Όσο για το σε ποιο σταθμό θα καταλήγει, η καλύτερη λύση είναι στο στ. Αγίου Δημητρίου, γιατί υπάρχει περισσότερο θέμα πρόσβασης στο στ. Ηλιούπολης, κυρίως λόγω των στενών δρόμων σε εκείνο το σημείο, όπως επισημαίνει και ο φίλος pvuccino.

β) ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ
201: Δε μπορώ να αντιληφθώ ποια ακριβώς είναι η πρόταση του Νίκου.

206: Ανώφελο να υπάρξει οποιαδήποτε αλλαγή.

216/226: Και πάμε στα δικά μας τα Ηλιουπολίτικα...
Η πρόταση για το 226 είναι εξαιρετική και δε νομίζω να υπάρχει κάποιος στην Ηλιούπολη -ή και εκτός αυτής- που να μη θεωρεί ότι είναι ένα μεγάλο ζήτημα το ότι μια κεντρική λεωφόρος της πόλης δεν καλύπτεται από μία γραμμή που να τη διατρέχει σε όλο το μήκος της.
Για το νέο 216 έτσι όπως το προτείνει ο Νίκος θα είναι σίγουρα κάτι καλύτερο. Αναρωτιέμαι, όμως, γιατί στο πλαίσιο των γενικότερων αλλαγών να μην καλυφθεί και μια άλλη συνοικία της Ηλιούπολης που είναι αποκομμένη. Εννοώ την περιοχή κοντά στο γήπεδο της ΔΙΑΝΑ (τέρμα οδού Πατρ. Γρηγορίου).
Μια καλή λύση, λοιπόν, θα ήταν το 216 να πήγαινε εκεί και να κατέβαινε όλη την Πατρ. Γρηγορίου και στη συνέχεια Αν. Παπανδρέου, Κανάρια, Μαρ. Αντύπα, Πλ. ΙΚΑ, Ηρ. Κωνσταντοπούλου, Εθν. Μακαρίου, Πύρρωνος, Κλεάνθους (ΜΕΤΡΟ). Και στην επιστροφή Κλεάνθους, Σοφ. Βενιζέλου, αριστερά Ηρ. Κωνσταντοπούλου και συνέχεια την ίδια διαδρομή μέχρι τη νέα αφετηρία στο τέρμα της Πατρ. Γρηγορίου, πάνω από το γήπεδο της ΔΙΑΝΑ.

γ) ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ-ΕΛΛΗΝΙΚΟ
155: Καλύτερα να διατηρηθεί ένα όχημα και να φτάνει στο στ. Αλίμου, εξυπηρετώντας τις συνοικίες της Αγίας Παρασκευής Ελληνικού και της Νέας Αλεξάνδρειας Αργυρούπολης, αλλά και το Αμαξοστάσιο Ελληνικού.

210: Μεγάλη και ατέρμονη συζήτηση. Πάντως το σίγουρο είναι ότι δεν έχει κάποιο λόγο να πηγαίνει πέρα από το στ. Αλίμου. Εκεί νομίζω συμφωνούμε όλοι. Τώρα για την τύχη του...

247: Συμφωνώ, αλλά πιστεύω ότι το καλοκαίρι έστω και υπό τη μορφή εξπρές θα έπρεπε να λειτουργεί 1/6 έως 31/8, με αφετηρία στο στ. Αλίμου και τέρμα στον Άγ. Κοσμά. Να ελαφρώνει λίγο και το 140.

Β1/101: Ναι στην ενοποίηση με απορρόφηση του Β1 από το 101. Τώρα αν φτάνουμε να σχεδιάζουμε τι θα γίνει όταν (και αν) φτάσει το Τραμ στον Πειραιά... Μέχρι τότε έτσι κι αλλιώς θα έχει φτιαχτεί η γραμμή του Τραμ από τη στάση Ελληνικό μέχρι το στ. Αργυρούπολης (που δε θα έχει και αντιδράσεις από την τοπική κοινωνία), οπότε δε νομίζω ότι θα έχει και λόγο ύπαρξης και το 101.

δ) ΓΛΥΦΑΔΑ
205: Αν και Ηλιουπολίτης και άρα δε γνωρίζω πολλά περί Γλυφάδας, ωστόσο δεν τη βρίσκω άσχημη την πρόταση.

233: Άλλη μια καλή πρόταση. Μόνο που φαντάζομαι πως το ότι να διέρχεται από Πόντου-Καλλιπόλεως-Ιασωνίδου είναι λίγο δύσκολο, από το λίγο που γνωρίζω τη συγκεκριμένη περιοχή. Ίσως θα ήταν καλύτερα να στρίβει αριστερά στην Ελ. Βενιζέλου, κύκλος γύρω από το ΑΒ και στη συνέχεια να βγαίνει ξανά στη Βουλιαγμένης και συνέχεια προς Ευρυάλη.

ε) ΒΟΥΛΑ - ΒΑΡΚΙΖΑ
154: Λιγάκι ανώφελο να καταλήγει και αυτή στο στ. Ηλιούπολης αντί για αυτόν του Αλίμου. Επιπλέον υπάρχει ένα ζήτημα για το πώς θα στρίβει από τη Βουλιαγμένης προς το σταθμό Ηλιούπολης. Αν πούμε ότι θα μπαίνει από τη Β’ Είσοδο (κάτω από το σταθμό), δε θα είναι εύκολο να στρίβει γιατί εκεί είναι ένα σημείο που το όχημα κάνει ουσιαστικά αναστροφή και μπαίνει στον παράδρομο για να βγει Σοφ. Βενιζέλου. Μία λύση βέβαια θα ήταν να μπαίνει από τη Γ’ Είσοδο, από εκεί που έστριβε το Α4 όσο καιρό διαρκούσαν τα έργα στο Μετρό της Ηλιούπολης, αλλά και πάλι υπάρχει το ίδιο ζήτημα που επισήμανα και πριν με το Α4.

171: Θα είναι από τις γραμμές που θα ευνοηθούν αρκετά, αφού το κέρδος διαδρομής είναι 25-30’. Ερωτηματικό βεβαίως και εδώ το θέμα της πρόσβασης και του χώρου αναμονής στο στ. Ελληνικού που τέθηκε και σε άλλη δημοσίευση.

Να επισημάνω πάντως κι εγώ με τη σειρά μου και από τη σκοπιά του κατοίκου της περιοχής αυτής, ότι στο στ. Ηλιούπολης υπάρχει πρόβλημα με την πρόσβαση των λεωφορείων και από την πλευρά της Ηλιούπολης, ενώ από την πλευρά του Άνω Καλαμακίου είναι νομίζω αδύνατη. Από τη δικιά μας πλευρά, ενώ η Κλεάνθους έχει χώρο αρκετό για να φιλοξενήσει και νταλίκες, δε ξέρω πως θα φτάνουν εκεί. Και πιστεύω ότι με την έναρξη λειτουργίας του σταθμού τα προβλήματα θα ενταθούν ακόμη περισσότερο.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Τροποοιήσεις Λεφωρειακών Γραμμών με το Άνοιγμα των Νέων Σταθμών του Μετρό - από marios.ilioupoli - 05-02-2013, 01:45 AM
205 & 207 - από N1Ellinikou - 03-03-2013, 05:31 AM
RE: 205 & 207 - από pvuccino - 03-03-2013, 11:39 AM
RE: 205 & 207 - από nikos1991 - 04-03-2013, 01:45 AM
RE: 205 & 207 - από krikri13 - 04-03-2013, 05:12 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με την έλευση του τραμ στον Πειραιά eniakosatesseras 29 27.146 13-11-2021, 12:41 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική Larioupol 39 42.046 10-07-2020, 04:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 45 Επισκέπτης (ες)