04-02-2013, 12:58 AM
Το 201 από τότε που κόπηκε το 237 στην Δάφνη έχει αποκτήσει αρκετά καλή επιβατική κίνηση και το καλύτερο είναι να μείνει ως έχει.
Το 210 δεν θα 'χει νόημα να υπάρχει με τους νέους σταθμούς καθώς η Τερψιθέα πρέπει να συνθεθεί με μετρό με το δίκτυο των Τοπικών Γλυφάδας τα οποία πρεπει να πάνε στον Στ. Ελληνικού και το κομμάτι του Ελληνικού και της Αργυρούπολης μπορεί να εξυπηρετηθεί με το 101 μ' ένα όχημα παραπάνω και τροποποίηση ώστε να περνάει απ' το Σταθμό Αλίμου. Το ίδιο πρέπει να γίνει και με το Β1 και να καταργηθεί το 247.
Επίσης, άλλες τροποποήσεις που πρέπει να γίνουν είναι το 109 και το Α4 να πηγαίνουν ως Στ. Ηλιούπολης, το 155 άμα μείνει μέχρι Στ. Αλίμου, 154 και 171 Στ. Ελληνικόυ. Για το 171 πιστεύω ότι δεν χρείαζεται πάνω από 60' πήγαινε-έλα Βάρκιζα οπότε με 4 οχήματα έχουμε συχνότητα ανά 15'. Το 154 προτείνω να πάει εκεί και να συγχωνευτεί με το 128 χωρίς να κάνει κύκλο στην Τερψιθέα αλλά να μπαίνει μέσα στην Βούλα πάνω στην παλία διαδρομή του 154 και μετά να συνεχίζει για Γκόλφ Γλυφάδας. Έτσι μπορούν να καταργηθουν τα 162/163.
Το 210 δεν θα 'χει νόημα να υπάρχει με τους νέους σταθμούς καθώς η Τερψιθέα πρέπει να συνθεθεί με μετρό με το δίκτυο των Τοπικών Γλυφάδας τα οποία πρεπει να πάνε στον Στ. Ελληνικού και το κομμάτι του Ελληνικού και της Αργυρούπολης μπορεί να εξυπηρετηθεί με το 101 μ' ένα όχημα παραπάνω και τροποποίηση ώστε να περνάει απ' το Σταθμό Αλίμου. Το ίδιο πρέπει να γίνει και με το Β1 και να καταργηθεί το 247.
Επίσης, άλλες τροποποήσεις που πρέπει να γίνουν είναι το 109 και το Α4 να πηγαίνουν ως Στ. Ηλιούπολης, το 155 άμα μείνει μέχρι Στ. Αλίμου, 154 και 171 Στ. Ελληνικόυ. Για το 171 πιστεύω ότι δεν χρείαζεται πάνω από 60' πήγαινε-έλα Βάρκιζα οπότε με 4 οχήματα έχουμε συχνότητα ανά 15'. Το 154 προτείνω να πάει εκεί και να συγχωνευτεί με το 128 χωρίς να κάνει κύκλο στην Τερψιθέα αλλά να μπαίνει μέσα στην Βούλα πάνω στην παλία διαδρομή του 154 και μετά να συνεχίζει για Γκόλφ Γλυφάδας. Έτσι μπορούν να καταργηθουν τα 162/163.