03-02-2013, 06:14 AM
Επι των προτάσεων του georgio:
154: Δε βρίσκω το λόγο να καταλήγει στο στ. Ηλιούπολης και όχι στο στ. Αλίμου, όπως είναι το πιο λογικό.
155: Totally agree with you για κατάργηση, διότι και το εκτός Βουλιαγμένης κομμάτι που εξυπηρετεί δεν έχει τρομερή επιβατική κίνηση.
171: Συμφωνώ απόλυτα, διότι θα ωφεληθεί και σε συχνότητες και επίσης το όφελός της είναι μεγαλύτερο από 15'. Νομίζω 15' τουλάχιστον κάνει μόνο στην απόσταση στ. Ελληνικού - στ. Αγ. Δημητρίου και άλλα 15' στην επιστροφή, δηλαδή το όφελος πιστεύω ότι μπορεί να φτάσει και τα 25-30'.
201: Δε χρειάζεται να καταργηθεί, αλλά να βελτιωθεί. Αφετηρία στο σταθμό της Ηλιούπολης και τέρμα στο σταθμό της Αργυρούπολης (ή αντίστροφα), διαδρομή: Στ. Ηλιούπολης > Λ. Σοφ. Βενιζέλου > Ηρ. Κωνσταντοπούλου > Πλ. Π.Π.Γερμανού (ΙΚΑ) > Λ. Μαρ. Αντύπα (προς κεντρική πλατεία Ηλιούπολης) > Ηρ. Πολυτεχνείου > Αργυρουπόλεως > Αλεξιουπόλεως > Πλ. Ηρ. Πολυτεχνείου (Αγία Τριάδα) > Λ. Μαρ. Γερουλάνου > Ελ. Βενιζέλου > Τήνου > Λ. Βουλιαγμένης > Στ. Αργυρούπολης.
210: Εδώ έχω μια ένσταση, διότι αφήνουμε ακάλυπτη τη Μαρ. Γερουλάνου που είναι κεντρικός δρόμος της Αργυρούπολης και μ' αυτή την πρόταση δε θα είχε σύνδεση αυτό το κομμάτι της Αργυρούπολης με το Μετρό, μιας και τα 101/Β1 δεν έχουν ανταπόκριση με κάποιο ΜΣΤ (πλην Τραμ). Επίσης οι συχνότητες των 101/Β1 δεν είναι και οι καλύτερες. Θα πρότεινα ίσως η 210 να γίνει Στ. Ελληνικού - Τερψιθέα - Στ. Αλίμου.
216: Μεταφορά στο στ. Ηλιούπολης και τροποποίησης της διαδρομής ώστε να εξυπηρετεί πλέον όλη τη Σοφ. Βενιζέλου από τα δυτικά (λ. Βουλιαγμένης) έως τα ανατολικά (πρόποδες Υμηττού), την Αγία Μαύρα και το Νεκροταφείο, όπου θα βρίσκεται η αφετηρία. (Περισσότερα σε σχετικό post μου στο topic για τις προτάσεις αναδιάταξης στον τομέα 2)
247: Να λειτουργεί πλέον μόνο τη θερινή περίοδο (1 Ιουνίου έως 31 Αυγούστου) για την εξυπηρέτηση των λουόμενων, μήπως και αποφορτίζεται λίγο το 140, με αφετηρία το στ. Αλίμου και τέρμα στον Άγ. Κοσμά.
154: Δε βρίσκω το λόγο να καταλήγει στο στ. Ηλιούπολης και όχι στο στ. Αλίμου, όπως είναι το πιο λογικό.
155: Totally agree with you για κατάργηση, διότι και το εκτός Βουλιαγμένης κομμάτι που εξυπηρετεί δεν έχει τρομερή επιβατική κίνηση.
171: Συμφωνώ απόλυτα, διότι θα ωφεληθεί και σε συχνότητες και επίσης το όφελός της είναι μεγαλύτερο από 15'. Νομίζω 15' τουλάχιστον κάνει μόνο στην απόσταση στ. Ελληνικού - στ. Αγ. Δημητρίου και άλλα 15' στην επιστροφή, δηλαδή το όφελος πιστεύω ότι μπορεί να φτάσει και τα 25-30'.
201: Δε χρειάζεται να καταργηθεί, αλλά να βελτιωθεί. Αφετηρία στο σταθμό της Ηλιούπολης και τέρμα στο σταθμό της Αργυρούπολης (ή αντίστροφα), διαδρομή: Στ. Ηλιούπολης > Λ. Σοφ. Βενιζέλου > Ηρ. Κωνσταντοπούλου > Πλ. Π.Π.Γερμανού (ΙΚΑ) > Λ. Μαρ. Αντύπα (προς κεντρική πλατεία Ηλιούπολης) > Ηρ. Πολυτεχνείου > Αργυρουπόλεως > Αλεξιουπόλεως > Πλ. Ηρ. Πολυτεχνείου (Αγία Τριάδα) > Λ. Μαρ. Γερουλάνου > Ελ. Βενιζέλου > Τήνου > Λ. Βουλιαγμένης > Στ. Αργυρούπολης.
210: Εδώ έχω μια ένσταση, διότι αφήνουμε ακάλυπτη τη Μαρ. Γερουλάνου που είναι κεντρικός δρόμος της Αργυρούπολης και μ' αυτή την πρόταση δε θα είχε σύνδεση αυτό το κομμάτι της Αργυρούπολης με το Μετρό, μιας και τα 101/Β1 δεν έχουν ανταπόκριση με κάποιο ΜΣΤ (πλην Τραμ). Επίσης οι συχνότητες των 101/Β1 δεν είναι και οι καλύτερες. Θα πρότεινα ίσως η 210 να γίνει Στ. Ελληνικού - Τερψιθέα - Στ. Αλίμου.
216: Μεταφορά στο στ. Ηλιούπολης και τροποποίησης της διαδρομής ώστε να εξυπηρετεί πλέον όλη τη Σοφ. Βενιζέλου από τα δυτικά (λ. Βουλιαγμένης) έως τα ανατολικά (πρόποδες Υμηττού), την Αγία Μαύρα και το Νεκροταφείο, όπου θα βρίσκεται η αφετηρία. (Περισσότερα σε σχετικό post μου στο topic για τις προτάσεις αναδιάταξης στον τομέα 2)
247: Να λειτουργεί πλέον μόνο τη θερινή περίοδο (1 Ιουνίου έως 31 Αυγούστου) για την εξυπηρέτηση των λουόμενων, μήπως και αποφορτίζεται λίγο το 140, με αφετηρία το στ. Αλίμου και τέρμα στον Άγ. Κοσμά.