Δημοψήφισμα: Να αναρτηθεί επιτέλους και Χαρτης Συμπεριφοράς Επιβατών στα λεωφορεία;
Να δρομολογηθεί άμεσα
77.78%
7 77.78%
Το θεωρώ άσκοπο
22.22%
2 22.22%
Σύνολο {1 ψήφοι 100%
* Ψηφίσατε αυτό το στοιχείο. [Προβολή Αποτελεσμάτων]

Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Συμπεριφορά επιβατών μεσα στα ΜΜΜ
#2
Καλημέρα και καλώς ήλθες.

Κατ'αρχήν θεωρώ ότι έχεις απόλυτο δίκιο στα γραφόμενα σου. Όταν έχεις απαιτήσεις, θα πρέπει να είσαι και σωστός απέναντι στους άλλους - είτε είσαι επιβάτης, είτε είσαι εργαζόμενος. Θεωρώ υπέρτατη εκμετάλλευση δικαιωμάτων ένας επιβάτης χωρίς εισιτήριο να διεκδικεί και καλύτερες υπηρεσίες, αφού όπως πολύ σωστά το θέτεις, πρόκειται για κλέφτη που ζητάει και τα ρέστα.

Τα περιστατικά αυτά μου θυμίζουν μία περίπτωση που έχει λάβει χώρα μπροστά μου, σε τρένο του ΟΣΕ πριν 4 χρόνια. Είχαμε βγάλει μία ομάδα τότε, όλοι νεαροί σε ηλικία, εισιτήρια διπλανών θέσεων για να ταξιδέψουμε προς Θεσσαλονίκη από Αθήνα. Πηγαίνοντας να βρούμε τις θέσεις μας, διαπιστώσαμε ότι μία εκ των θέσεων την είχε καταλάβει ένα ρεμάλι μεσήλικας. Ως άνθρωποι, του ζητήσαμε ευγενικά να σηκωθεί και να πάει στην κανονική του θέση, γιατί προφανώς και θέλαμε να καθίσουμε στις θέσεις που είχαμε κλείσει, ουσιαστικά διεκδικώντας το προφανές. Η αντίδραση που εισπράξαμε ήταν να μας βρίσει αρνούμενος να σηκωθεί από τη θέση του. Με τα πολλά πολλά, για να μην καταλήξουμε όλοι μαζί στο τμήμα εξ'αιτίας ακραίων συμπεριφορών, τον προειδοποιήσαμε ότι θα κληθεί ο προϊστάμενος της αμαξοστοιχίας, χωρίς όμως να ιδρώσει το αυτί του. Αποτέλεσμα, ο προϊστάμενος να ελέγξει το εισιτήριο του και να διαπιστώσει ότι δεν είχε καν θέση (!) το εισιτήριο του. Διαπλεκτίστηκε και με τον προϊστάμενο του τρένου, συνεχίζοντας το δικό του βιολί. Δεν περιγράφω άλλο...

Πίσω στα του ΟΣΥ/ΟΑΣΑ, η χάρτα υποχρεώσεων προς τους καταναλωτές (θα τη βρεις ανηρτημένη στη νεότερη της έκδοση 19 στη δεξιά στήλη της σελίδας), αφού περιγράφει όλες τις υποχρεώσεις που έχουν οι συγκοινωνιακές εταιρίες της Αθήνας, στο τέλος αναφέρει και τις υποχρώσεις που έχουν οι καταναλωτές προς τις επιχειρήσεις. Μπορείς ο ίδιος να τυπώσεις τη σελίδα, προς πάσα χρήση.

Και για να σας μεταφέρω και το τί ξέρω ότι συμβαίνει στην αρκετά μακρινή Ιαπωνία, εκεί θεωρείται προσβολή το να μιλάς στο κινητό και να επιβαίνεις στα μέσα μεταφοράς! Μάλιστα υπάρχουν φωνητικές οδηγίες για τους επιβάτες, να βάζουν τα κινητά τους στο αθόρυβο και να μην πραγματοποιούν φωνητικές κλήσεις κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους!

Αντιγράφοντας από την Wikipedia
Σύναψη:The (vocal) use of mobile phones on public transport is frowned upon, and messages asking passengers not to make calls and to switch their phones to silent mode ("public mode" or "manner mode" in Japanese) are played frequently.

Στην Ελλάδα μπορεί κάποιος να επικαλεστεί το σημείο που αναφέρει για ηλεκτρονικές συσκευές αναπαραγωγής ήχου για να κάνει παρατήρηση περί χρήσης κινητών (με λίγη φαντασία, το κινητό είναι ηλεκτρονικό μέσο αναπαραγωγής ήχου)..

Για να περάσουμε και στον αντίποδα.. Όταν λέμε δεν καπνίζουμε πουθενά σε δημόσιο χώρο, πιάνει και τους οδηγούς.. Wink
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Συμπεριφορά επιβατών μεσα στα ΜΜΜ - από Cmaniac - 24-06-2012, 10:30 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)