Leoforeia.gr | Forum
Συμπεριφορά επιβατών μεσα στα ΜΜΜ - Εκτυπώσιμη Έκδοση

+- Leoforeia.gr | Forum (https://leoforeia.gr/forum)
+-- Συζήτηση: Αστικές Συγκοινωνίες (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=41)
+--- Συζήτηση: Αστικές Συγκοινωνίες Αθηνών (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+---- Συζήτηση: Οδικές Συγκοινωνίες (Ο.ΣΥ.) (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+---- Θέμα: Συμπεριφορά επιβατών μεσα στα ΜΜΜ (/showthread.php?tid=6724)



Συμπεριφορά επιβατών μεσα στα ΜΜΜ - ip-nat0r49 - 24-06-2012

Εγω θελω να θηξω την συμπεριφορά των επιβατών μεσα στα ΜΜΜ και ειδικότερα στα λεωφορεία.
Διαβάζω ενα κάρο..."γλυκόλογα" (για να μην τα χαρακτηρίσω πιο άκομψα) για τις δεσμεύσεις μας απεναντι στους "πελάτες" μας την συμπεριφορά, τις υποχρεώσεις... και ολα αυτα αναρτώνται στα διάφορα site των Εταιρίων απο τους ανεγκέφαλους των P.R (των γελοίων που κάνουν δημόσιες σχέσεις) μεσα απο ενα γραφείο "γλύφοντας" προς πάσα κατεύθυνση και που δεν έχουν έρθει σε επαφή έστω και μιά στιγμή με τα σκατά... και καλλιεργούν το θάρρος για να μας συμπεριφέρονται με θράσος και χωρίς ιχνος σεβασμού, ξεροντας οτι η κωλο-Εταιρία μας δεν μας περιφρουρεί απέναντι σε ΤΙΠΟΤΑ.
Έχουν οι κύριοι "διευθύνοντες" αφήσει το μαγαζί "μπάτε σκύλοι αλέστε..." κόσμος μπαίνει, κόσμος βγαίνει, τους κουβαλάμε τζάμπα, επωμιζόμαστε χωρις λογο την ευθύνη της σωματικής ακεραιότητας του κάθε κλέφτη (γιατί για μένα ο λαθρεπιβάτης είναι κλέφτης του ιδρώτα μας και του ψωμιού της οικογενείας μας. Πήγαινε να πάρεις μιά δαγκωνιά απο Σοκοφρέττα στο περίπτερο...) μεσα στο λεωφορείο, μας βρίζει γιατί άργησε το δρομολόγιο, φωνασκεί μεσα στο χωρο του λεωφορειου με κάποιον συνομιλητή ή στο κινητό του μη δίνοντας δεκάρα αν μας δυσκολεύει το έργο μας και ολα αυτα... ΤΖΑΜΠΑ !!!!
Αν ο κάθε "διευθύνων" ηταν μέτοχος ή ιδιοκτήτης θα χάριζε έτσι απλόχερα υπηρεσίες, καύσιμα, εργατοώρες??? Αλλά είναι ωραίο "να μνημονεύεσαι με ξένα κόλυβα"...
Αν είχαν δυό δράμια τσίπας επάνω τους, αντι να εισπράττουν παχυλό μισθό θα είχαν παραιτηθεί και θα είχαν φύγει σπίτια τους. Άλλωστε ποιά εταιρία εκτός των ζώων του κράτους πληρώνει κάποιον αδρά "για να του βουλιάξει το μαγαζί" ???
Εμένα το θέμα μου είναι σε πρώτη φάση να βγάλουν κάποια αυτοκόλλητα για τα λεωφορεία που να προτρέπουν και να αναγκάζουν για την φειδωλή χρήση των κινητών και να υπενθυμίζουν οτι "Χαιρόμαστε που σας κάνουμε και νοιώθετε σά στο σπίτι σας, αλλά να υπενθυμίσουμε οτι είστε με άλλους 25, 30.." και δεν έχετε το δικαίωμα να ενοχλείται τους υπόλοιπους και πόσο μάλλον τον οδηγό.
Να βάλουν αφίσες πίσω απο τους οδηγούς για τα κινητά ήξεραν... και οταν τις σκίζαμε να τις ανανεώνουν καθημερινά κι αυτό το ήξεραν...
Κάτι τόσο απλό που θα έδιχνε και στον κόσμο οτι η Εταιρία είναι στο πλευρό των ανθρώπων της που "σκυλοπνίγονται" ολη μέρα εκεί έξω για να φέρουν ψωμί και να συντηρήσουν όλο το σύστημα και των εκεί μέσα που απλά "πληκτρολογούν" και μοιράζουν "Λυπούμαστε" στον κάθε περαστικό στο πεζοδρόμιο ("ντεμέκ" πελάτη ) που θα πάει στο γραφείο και μιά και δε θα έχει πώς να σκοτώσει την ώρα του θα κάνει την πλάκα του "παίζοντας" με τη φόρμα παραπόνων.
Πριν δύο Κυριακές έκοψαν λεωφορεία απο γραμμές δεξιά κι αριστερά, για να τα στείλουν στη Λούτσα να πάνε τους τζαμπατζήδες για μπανάκι γιατί "έπεφτε ξύλο στο Νομισματοκοπείο"...
Ναι φίλε μου να το κάνεις, αλλά να βάλεις και καμμιά δεκαριά νταγκλαράδες δικούς μας (αργόσχολους γραφιάδες, βλέπω πολλούς να παρασιτοζωούν κάθε φορά που πάω στα Κεντρικά... με τρείς φακέλλους στο χέρι να τους παίζουν τον "παπ'α" για ωρες) ή εστω security στη μπροστινή πόρτα και να φουλάρεις τα λεωφορεία, έχοντας ο καθένας το εισιτήριο του ανάμεσα στα δόντια...
Πρέπει δηλαδή να τα πάρει η "Νταχτιριντί Α.Ε για να εφαρμοστεί κάτι τέτοιο ???
Αυτά λοιπόν τα παράπονα και η πικρία μου, που φαντάζομαι την μοιράζονται πολλοί συνάδελφοι, αλλά υποκύπτουν στην παγίδα του "δε βγάζεις άκρη, μην ασχολείσαι" και κάνουν μόκο...
Ελπίζοντας οτι θα πιάσουν τόπο...


RE: Συμπεριφορά επιβατών μεσα στα ΜΜΜ - Cmaniac - 24-06-2012

Καλημέρα και καλώς ήλθες.

Κατ'αρχήν θεωρώ ότι έχεις απόλυτο δίκιο στα γραφόμενα σου. Όταν έχεις απαιτήσεις, θα πρέπει να είσαι και σωστός απέναντι στους άλλους - είτε είσαι επιβάτης, είτε είσαι εργαζόμενος. Θεωρώ υπέρτατη εκμετάλλευση δικαιωμάτων ένας επιβάτης χωρίς εισιτήριο να διεκδικεί και καλύτερες υπηρεσίες, αφού όπως πολύ σωστά το θέτεις, πρόκειται για κλέφτη που ζητάει και τα ρέστα.

Τα περιστατικά αυτά μου θυμίζουν μία περίπτωση που έχει λάβει χώρα μπροστά μου, σε τρένο του ΟΣΕ πριν 4 χρόνια. Είχαμε βγάλει μία ομάδα τότε, όλοι νεαροί σε ηλικία, εισιτήρια διπλανών θέσεων για να ταξιδέψουμε προς Θεσσαλονίκη από Αθήνα. Πηγαίνοντας να βρούμε τις θέσεις μας, διαπιστώσαμε ότι μία εκ των θέσεων την είχε καταλάβει ένα ρεμάλι μεσήλικας. Ως άνθρωποι, του ζητήσαμε ευγενικά να σηκωθεί και να πάει στην κανονική του θέση, γιατί προφανώς και θέλαμε να καθίσουμε στις θέσεις που είχαμε κλείσει, ουσιαστικά διεκδικώντας το προφανές. Η αντίδραση που εισπράξαμε ήταν να μας βρίσει αρνούμενος να σηκωθεί από τη θέση του. Με τα πολλά πολλά, για να μην καταλήξουμε όλοι μαζί στο τμήμα εξ'αιτίας ακραίων συμπεριφορών, τον προειδοποιήσαμε ότι θα κληθεί ο προϊστάμενος της αμαξοστοιχίας, χωρίς όμως να ιδρώσει το αυτί του. Αποτέλεσμα, ο προϊστάμενος να ελέγξει το εισιτήριο του και να διαπιστώσει ότι δεν είχε καν θέση (!) το εισιτήριο του. Διαπλεκτίστηκε και με τον προϊστάμενο του τρένου, συνεχίζοντας το δικό του βιολί. Δεν περιγράφω άλλο...

Πίσω στα του ΟΣΥ/ΟΑΣΑ, η χάρτα υποχρεώσεων προς τους καταναλωτές (θα τη βρεις ανηρτημένη στη νεότερη της έκδοση 19 στη δεξιά στήλη της σελίδας), αφού περιγράφει όλες τις υποχρεώσεις που έχουν οι συγκοινωνιακές εταιρίες της Αθήνας, στο τέλος αναφέρει και τις υποχρώσεις που έχουν οι καταναλωτές προς τις επιχειρήσεις. Μπορείς ο ίδιος να τυπώσεις τη σελίδα, προς πάσα χρήση.

Και για να σας μεταφέρω και το τί ξέρω ότι συμβαίνει στην αρκετά μακρινή Ιαπωνία, εκεί θεωρείται προσβολή το να μιλάς στο κινητό και να επιβαίνεις στα μέσα μεταφοράς! Μάλιστα υπάρχουν φωνητικές οδηγίες για τους επιβάτες, να βάζουν τα κινητά τους στο αθόρυβο και να μην πραγματοποιούν φωνητικές κλήσεις κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους!

Αντιγράφοντας από την Wikipedia
Σύναψη:The (vocal) use of mobile phones on public transport is frowned upon, and messages asking passengers not to make calls and to switch their phones to silent mode ("public mode" or "manner mode" in Japanese) are played frequently.

Στην Ελλάδα μπορεί κάποιος να επικαλεστεί το σημείο που αναφέρει για ηλεκτρονικές συσκευές αναπαραγωγής ήχου για να κάνει παρατήρηση περί χρήσης κινητών (με λίγη φαντασία, το κινητό είναι ηλεκτρονικό μέσο αναπαραγωγής ήχου)..

Για να περάσουμε και στον αντίποδα.. Όταν λέμε δεν καπνίζουμε πουθενά σε δημόσιο χώρο, πιάνει και τους οδηγούς.. Wink


RE: Συμπεριφορά επιβατών μεσα στα ΜΜΜ - nikos1991 - 24-06-2012

Η χάρτα υποχρεώσεων έχει ξεμείνει πίσω από τη θέση του οδηγού σε μερικά λεωφορεία.. Άλλα πρέπει να μπει σε όλα.


RE: Συμπεριφορά επιβατών μεσα στα ΜΜΜ - ecoj - 25-11-2012

Τελείως ενοχλητικό είναι όταν φωνασκούν μερικοί στο κινητό μέσα στο λεωφορείο (και λένε και βλακείες). Και μάλιστα όταν είναι και Midi το οποίο είναι γεμάτο γιατί δεν χωράει πολύ κόσμο γίνεται ανυπόφορο. Στο 821 γίνεται συχνά όταν στέλνουν μικρά αντί για Ν2.
Επίσης μερικοί κολλάνε στη πόρτα ενώ δεν θέλουν να κατέβουν με αποτέλεσμα πολλές φορές να επικρατεί συνωστισμός γύρω από την πόρτα και το υπόλοιπο λεωφορείο να είναι άδειο. Βέβαια αν γίνεται αυτό κινδυνεύουν κάποιοι να μην κατέβουν στη στάση που θέλουν.

Ένα απαράδεκτο περιστατικό μου συναίβει πρόσφατα καθημερινή πρωί στο 040 ενώ ανεβαίναμε για Σύνταγμα πριν το Συγγρού-ΦΙΞ που το λεωφορείο είναι
σαν παστές σαρδέλες μέσα ένας τύπος γύρω στα 30 ενώ μιλούσε στο κινητό και φώναζε μάλλον με φίλο του και χρησιμοποιούσε λεξιλόγιο απαράδεκτο με πολλές απίστευτες εκφράσεις για σεξ που δεν τις λένε πουθενά και μάλιστα τη στιγμή που υπήρχαν μικρά παιδιά μέσα. Του έγινε διπλή παρατήρηση να σταματήσει άλλα αυτός ούτε που ενδιαφέρθηκε δείχνοντας απαράδεκτη συμπεριφορά για ενήλικα. Έπρεπε να τον πετάξουν έξω κανονικά.