07-04-2012, 05:35 AM
Συμφωνώ πως τα 2 τελευταία χρόνια δεν έχετε λάβει επιδότηση, όχι επειδή δεν την ήθελε το ΑΚΤΕΛ Πάτρας, αλλά επειδή τη χρωστάει ο δήμος. Για την ακρίβεια το ποσό ανέρχεται σε 1.354.860,9€ σύμφωνα με το δελτίο τύπου του αστικού ΚΤΕΛ Πατρών Α.Ε
http://www.astikopatras.gr/news.php
Δεν υπάρχει αστική συγκοινωνία στην Ελλάδα που να μην δέχεται επιδότηση εισιτηρίου.
Όπως αντίστοιχα τα δρομολόγια του Προαστιακού Πατρών επιδοτούνται με 295.024€ το έτος.
Αυτό με τη σύγκριση των πρώτων υλών (πετρέλαιο στην προκειμένη περίπτωση) δεν ισχύει. Στον ανταγωνισμό η κάθε επιχείρηση έχει κάποια συγκριτικά πλεονεκτήματα. Το συγκριτικό πλεονέκτημα του λεωφορείου είναι η συχνότητα (δρομολόγια ανά 10') Γιατί τότε το τρένο πάει γεμάτο; Το εισιτήριο είναι σχεδόν ίδιο, οπότε για κάποιο λόγο οι επιβάτες προτιμούν να πάρουν το λεωφορείο του ΟΣΕ για Καστελόκαμπο και μετά το τρενάκι; Και δεν νομίζω όλοι οι φοιτητές να είναι ρομαντικές ψυχές με αγάπη προς το σιδηρόδρομο...
http://www.astikopatras.gr/news.php
Δεν υπάρχει αστική συγκοινωνία στην Ελλάδα που να μην δέχεται επιδότηση εισιτηρίου.
Όπως αντίστοιχα τα δρομολόγια του Προαστιακού Πατρών επιδοτούνται με 295.024€ το έτος.
Αυτό με τη σύγκριση των πρώτων υλών (πετρέλαιο στην προκειμένη περίπτωση) δεν ισχύει. Στον ανταγωνισμό η κάθε επιχείρηση έχει κάποια συγκριτικά πλεονεκτήματα. Το συγκριτικό πλεονέκτημα του λεωφορείου είναι η συχνότητα (δρομολόγια ανά 10') Γιατί τότε το τρένο πάει γεμάτο; Το εισιτήριο είναι σχεδόν ίδιο, οπότε για κάποιο λόγο οι επιβάτες προτιμούν να πάρουν το λεωφορείο του ΟΣΕ για Καστελόκαμπο και μετά το τρενάκι; Και δεν νομίζω όλοι οι φοιτητές να είναι ρομαντικές ψυχές με αγάπη προς το σιδηρόδρομο...
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608