"Συγκρίνεις τον ιδιώτη (Αστικό Πάτρας) με το Δημόσιο-τεμπέληδες
(ΟΣΕ)."
Γιατί να μην τους συγκρίνω; Όταν λειτουργούν ανταγωνιστικά σε μια γραμμή μπορώ να τους συγκρίνω. Όταν ο ιδιώτης βάζει δρομολόγια Express στο 6 για να μαζέψει τη χασούρα από τον ΟΣΕ (δημόσιος με τεμπέληδες - χαραμοφάηδες κι άλλα πολλά) έχω δικαίωμα να τους συγκρίνω;
Κι επειδή δεν σου αρέσουν οι δημόσιοι φορείς στις μεγάλες πόλεις, σου ανέλυσε ο Paul τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των ΑΚΤΕΛ Ηρακλείου, Χανίων και Λάρισας.
Ο στόλος στα Χανιά αποτελείται από 40 οχήματα και μάντεψε, για αρθρωτά δεν έχουν Αλέξανδρους, αλλά Citaro και 1 Lion's. Η Λάρισα πρέπει να έχει το νεότερο στόλο αστικών στην Ελλάδα (ίσως ο ΟΑΣΘ να την κοντράρει), κι έναν από τους καλύτερους στην Ευρώπη. Δεν ξέρω σε πόσες πόλεις εν έτει 2011-2012 συνεχίζουν να αγοράζουν Αλέξανδρους. Στη Θεσσαλονίκη πάντως έχουν βρει σίγουρο πελάτη να τους ξεφορτωθούν.
(ΟΣΕ)."
Γιατί να μην τους συγκρίνω; Όταν λειτουργούν ανταγωνιστικά σε μια γραμμή μπορώ να τους συγκρίνω. Όταν ο ιδιώτης βάζει δρομολόγια Express στο 6 για να μαζέψει τη χασούρα από τον ΟΣΕ (δημόσιος με τεμπέληδες - χαραμοφάηδες κι άλλα πολλά) έχω δικαίωμα να τους συγκρίνω;
Κι επειδή δεν σου αρέσουν οι δημόσιοι φορείς στις μεγάλες πόλεις, σου ανέλυσε ο Paul τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των ΑΚΤΕΛ Ηρακλείου, Χανίων και Λάρισας.
Ο στόλος στα Χανιά αποτελείται από 40 οχήματα και μάντεψε, για αρθρωτά δεν έχουν Αλέξανδρους, αλλά Citaro και 1 Lion's. Η Λάρισα πρέπει να έχει το νεότερο στόλο αστικών στην Ελλάδα (ίσως ο ΟΑΣΘ να την κοντράρει), κι έναν από τους καλύτερους στην Ευρώπη. Δεν ξέρω σε πόσες πόλεις εν έτει 2011-2012 συνεχίζουν να αγοράζουν Αλέξανδρους. Στη Θεσσαλονίκη πάντως έχουν βρει σίγουρο πελάτη να τους ξεφορτωθούν.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608